در سال 1987 به پراویدنس اوکس سفر کنید و اوقات آرامشبخشی را در تعامل با مردم محلی، تحویل نامه و وقت گذرانی بگذرانید.
همچنین تایید شده است که اگرچه بازی از Unreal Engine 5 استفاده می کند، تریلر اعلامی آن با استفاده از UE4 در موتور رندر شده است.
توسعه کامل Bugsnax سال گذشته با یک پنجره راه اندازی 2022 اعلام شد و توسعه دهنده Young Horses می گوید که تاریخ مشخصی به زودی اعلام خواهد شد.
تعداد بازیکنان همزمان Battlefield 2042 در Steam امروز به زیر 1000 رسید، که برای این بازی پایین است.
عنوان ماجراجویی Stray استودیو BlueTwelve که از سال گذشته به «اوایل سال 2022» به تعویق افتاد .
این شرکت میگوید: «از زمان انتشار در سپتامبر گذشته، ما بهبودها و اصلاحات را بر اساس بازخوردها و نظراتی که دریافت کردهایم در اولویت قرار دادهایم.
پاول ساسکو، کارگردان کوئست، میگوید: «نمیتوانم در مورد برنامههای آیندهمان چیزی به شما بگویم، اما میتوانم به شما اطمینان دهم که در حال کار بر روی توسعهها هستیم».
به نظر می رسد Bungie آماده است تا با برنامه های خود برای گسترش IP Destiny به رسانه های خارج از بازی های ویدیویی پیش رود.
سگا همچنین به دنبال تأکید بر بازی آنلاین، فناوری ابری، تعامل بین گیم پلی و استریم و موارد دیگر است.
اگرچه داستان اصلی Trek to Yomi تقریباً پنج ساعت طول خواهد کشید، کارگردان بازی Marcin Kryszpin میگوید که بازیکنان محتوای اختیاری زیادی برای انتخاب خواهند داشت.