به سختی می توان به توسعه دهنده ای فکر کرد که به اندازه FromSoftware عاشق باتلاق های سمی باشد. از Demon's Souls گرفته تا Dark Souls و Bloodborne، توسعهدهنده بارها و بارها موفق شده راهی برای قرار دادن باتلاقهای سمی در بازیهای خود بیابد، و این مناطق معمولاً نوع خاصی از چالش را ایجاد میکنند - چالشی که در بین طرفداران بدنام شده است. FromSoftware.
اگر در گروهی هستید که نمیتوانید باتلاقهای زهرآلود From را سیر کنید - خوب، شما خوش شانس هستید. ظاهرا Elden Ring آینده تعداد زیادی از آنها را خواهد داشت. اخیراً در صحبت با Game Informer، رئیس FromSoftware و کارگردان Elden Ring، Hidetaka Miyazki (که کارگردانی بازیهای Soulsborne فوقالذکر را نیز بر عهده داشت) گفت که در حین توسعه RPG اکشن آینده، عشق خود را به ساخت باتلاقهای سمی دوباره کشف کرد.
میازاکی گفت: "از نظر احساس بازیکن در هنگام مواجهه با این منطقه، داستان متفاوت است." اما هنگام ساخت بازی دوباره عشقم به ساختن باتلاق های سمی را کشف کردم. من می دانم مردم چه احساسی نسبت به آنها دارند، اما می دانید، ناگهان متوجه می شوم که در میانه ساختن یکی هستم و نمی توانم جلوی خودم را بگیرم. فقط اتفاق می افتد.»
میازاکی همچنین در مورد "اسکارلت روت" صحبت کرد و آن را به عنوان "چیزی وحشتناک که در دنیای Elden Ring وجود دارد و ادامه دارد" توصیف کرد و به این نکته اشاره کرد که بازیکنان ممکن است مجبور شوند با این پدیده جدید تا حدودی در امتداد شرایط سمی و سمی مبارزه کنند.
او گفت: «از نظر داستان و صحنه الدن رینگ چیزی وحشتناک وجود دارد که در این دنیا وجود دارد و ادامه دارد. «من ادامه میدهم و نامش را میگویم، بنابراین چیزی است که میتوانید منتظرش باشید، اسکارلت روت نامیده میشود، این چیزی است که کمی از سم یا سمیت جدا است، اما امیدوارم منتظر آن باشید.»
واضح است که Elden Ring چالشهای زیادی را پیش روی بازیکنان خود قرار میدهد – اگرچه میازاکی معتقد است که افراد بیشتری نسبت به بازیهای قبلی FromSoftware آن را به پایان خواهند رساند.
اخیراً ویدیوهای گیم پلی جدیدی از Elden Ring نیز منتشر شده است که یک سیاهچال جدید به نام "Castle Moure" و یک منطقه جدید به نام "Liurnia of the Lakes" را نشان می دهد.
آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .
جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.