ویل بایلز، کارگردان بازی The Quarry در مصاحبهای ویدیویی اخیر فاش کرد که بازی آینده این استودیو دارای 186 پایان منحصربهفرد خواهد بود. در طول مصاحبه، او همچنین توضیح داد که چگونه استودیو باید طرح داستان را طراحی کند تا بتواند پایانهای متفاوتی را ارائه دهد.
بایلز توضیح داد که چگونه بازیگران فیلمنامه 1000 صفحه ای دریافت کردند (یک فیلم بلند معمولاً فیلمنامه 100 صفحه ای دارد). با هدف 50 صفحه عکسبرداری در روز، که مشخصا کافی بود و فشار زیادی بر بازیگران وارد کرد. تیم همچنین از شاخههایی برای استنباط همه نتایج ممکن برای شخصیتها استفاده کرد و در نتیجه پایانها هم از نظر تعداد زیاد و هم از نظر ماهیت متفاوت هستند.
ما آن را مانند یک فیلمنامه می نویسیم... بازیگران به یک فیلمنامه 100 صفحه ای [در یک فیلم بلند] عادت دارند، فیلمنامه این بازی بیش از 1000 صفحه است.
ما باید روزی 50 صفحه فیلمبرداری کنیم، چیزی که شنیده نشده است. این حجم فیلم دیوانه کننده است. ما 186 پایان مختلف برای آن شخصیتها کار کردیم، نه فقط زنده یا مرده... داستانهایی که آنها در راه هستند بسیار متنوع است .
شاخه ها واقعا یک کابوس ریاضی هستند. ما واقعاً این ایده را دوست داریم که به شما زمینه بدهیم، بنابراین شما میتوانید دقیقاً همان مکالمه را داشته باشید، اما بدانید، آن شخص به تازگی یک نفر را کشته است و آن زمینه، همه چیز تغییر میکند.
بازی The Quarry برای PS4، PS5، Xbox Series X/S، PC، Xbox One و PC در تاریخ 10 ژوئن منتشر خواهد شد.
آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .
جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.