انتظار برای بازسازی System Shock طولانی بوده است. اولین بار در سال 2016 اعلام شد، بازسازی آن مدت زیادی است که در استودیو نایت دایو در دست ساخت بوده است اما به نظر می رسد بالاخره به نقطه ای می رسد که آماده عرضه است.
لری کوپرمن، مدیر توسعه کسب و کار نایت دایو، اخیراً با Windows Central صحبت کرد و گفت که توسعه بازسازی System Shock تقریباً کامل شده است . به نظر میرسد نسخه رایانههای شخصی بازی بسیار جلوتر است، و ظاهراً Nightdive کار روی تمام سلاحها، دشمنان و سایر عناصر را به پایان رسانده است. با این حال، کار بر روی نسخههای کنسول بازی همچنان ادامه دارد و کوپرمن میگوید که تیم میخواهد بازی را به طور همزمان روی همه پلتفرمها عرضه کند.
در دسامبر سال گذشته تایید شد که بازسازی System Shock توسط لیبل جدید Koch Media، Prime Matter منتشر خواهد شد. در آن زمان، بازی در سال 2022 راه اندازی شد، اگرچه از آن زمان تاکنون هیچ به روز رسانی در این زمینه وجود نداشته است. هر زمان که بازی عرضه شود، برای PC، PS5، Xbox Series X/S، PS4 و Xbox One در دسترس خواهد بود.
آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .
جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.