PSVR2 در سه ماهه اول 2023 راه اندازی می شود

PSVR2 در سه ماهه اول 2023 راه اندازی می شود

در چند هفته گذشته، سونی جزئیات جدیدی را در مورد PSVR2 منتشر کرده است و از کنترل‌ ‌های آن گرفته تا هدست و مشخصات آن، تاکنون موارد زیادی فاش شده است. البته، سوال اساسی در ذهن همه این است که نسل بعدی هدست واقعیت مجازی چه زمانی راه اندازی می شود.

 

بسیاری گمانه زنی کرده اند (و امیدوارند) که PlayStation VR2 در تعطیلات 2022 عرضه خواهد شد، چیزی که قبلاً درز کرده بود . اگرچه به نظر می رسد جدول زمانی انتشار آن کمی متفاوت باشد.  PSVR Without Parole ، یک کانال یوتیوب که در گذشته جزئیات PSVR2 را به طور دقیق فاش کرده است، اخیراً ویدیویی را آپلود کرده است که در آن ادعا می‌کنند طبق چندین منبع خود، این هدست در عوض در سه ماهه اول سال 2023 عرضه می‌شود.

 

ظاهراً، با توجه به اینکه عرضه PS5 به دلیل کمبود جهانی نیمه هادی ها همچنان به شدت محدود است، سونی می خواهد قبل از عرضه PSVR2 ، زمانی را صرف کند تا کنسول به راحتی در دسترس عموم قرار گیرد، در حالی که چند ماه دیگر نیز به شرکت اجازه تولید می دهد  بیشتر از خود هدست نیز .

 

البته اینها جزییات تایید نشده و غیررسمی هستند . با توجه به این واقعیت که اخیراً در یک کلیپ کاملاً ثابت جزئیات PSVR2 را دریافت کرده‌ایم، ممکن است به زودی اخبار رسمی در مورد پنجره انتشار آن دریافت کنیم  به خصوص با رویداد بزرگ پلی‌استیشن که گفته می‌شود در ماه مارس برگزار می‌شود.

 

این که آیا در آینده نزدیک بیشتر در مورد بازی‌های این هدست خواهیم شنید یا نه ، از Horizon Call of the Mountain تا شایعه شده Half-Life: Alyx درگاه  و آیا می‌توانیم انتظار داشته باشیم که از سازگاری با نسخه اصلی پشتیبانی کند باید دید.

کلمات کلیدی :

PSVR2

هدست واقعیت مجازی

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو PSVR2 در سه ماهه اول 2023 راه اندازی می شود

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/2ee7

خبرنامه بازی ها

گالری