Grim Dawn هفت میلیون نسخه فروخته است

Grim Dawn هفت میلیون نسخه فروخته است

در حالی که بازیکنان Path of Exile از گسترش جدید Siege of the Atlas لذت می برند و Diablo 4 دور از انتظار است، بازی Grim Dawn از Crate Entertainment به نقطه عطف فروش جدیدی دست یافته است. از زمان انتشار در فوریه 2016 پس از داشتن یک کمپین Kickstarter در سال 2012 و ورود به Steam Early Access در سال 2013، هفت میلیون نسخه فروخته است.

 

فیلم Grim Dawn در دنیای Cairn اتفاق می‌افتد که به دنبال درگیری بین Aetherials و Chthonians دچار ویرانی فاجعه‌باری شده است. به عنوان یک بازمانده سابقاً تسخیر شده، سفری را برای شکست دادن این وحشت های کیهانی آغاز می کنید. بازیکنان در حالی که چندین کلاس مختلف دارند به آنها Masteries گفته می شود ، همچنین می توانند در کلاس های ثانویه برای ساخت های پیچیده تر شرکت کنند.

 

 Crate Entertainment پس از عرضه بازی پایه دو الحاقیه بزرگ منتشر کرد - Ashes of Malmouth و Forgotten Gods که هر کدام مناطق جدید، ماموریت‌ها و تسلط‌ها را همراه با داستان‌های خاص خود ارائه می‌کنند. همچنین DLC Crucible وجود دارد که حالت بقای مبتنی بر موج را اضافه می کند.  Grim Dawn در حال حاضر برای رایانه های شخصی در دسترس است و نسخه قطعی آن به تازگی برای Xbox One و Xbox Series X/S عرضه شده است.

کلمات کلیدی :

Grim Dawn

بازی pc

بازی xbox

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/a71b

خبرنامه بازی ها

گالری