بررسی بازی ps4 شگفت انگیز Journey

بررسی بازی ps4 شگفت انگیز Journey

Thatgamecompany's Flower یک تجربه به یاد ماندنی بود و بازی بعدی آنها به نام Journey بیش از سه سال است که در حال توسعه است و با توجه به این واقعیت که تیم واقعاً کوچکی است، چیزی که آنها ساخته اند چیز خارق العاده ای است. همانطور که از نام بازی پیداست، پیش بینی ساده است . شما باید به یک مکان خاص سفر کنید و اگر وارد PSN شوید، در راه با بازیکنان دیگری ملاقات خواهید کرد.

 

هر چند اینجا یک پیچ و تاب وجود دارد. تا زمانی که بازی را شکست ندهید، نمی دانید این بازیکنان چه کسانی هستند. کسی که مفهومی به این سادگی می‌دانست، می‌توانست چنین واکنش عاطفی قوی را برانگیزد و احساسات با هم بودن را در خود پرورش دهد. Journey  از نظر سبک بصری کلی و با توجه به پیامی که در پایان بازی به بازیکنان می دهد، بازی زیبایی است.

 

به محض شروع بازی، به این منطقه بیابانی وسیع پرتاب می شوید که مطلقاً هیچ چیز در اطراف شما نیست. هدف رسیدن به کوهی دور در افق است که درخشان می درخشد. در اینجا محیط‌های متنوع زیادی پیدا خواهید کرد، و وقتی به پایان رسیدید، تعجب آور نیست که لبخند بزرگی بر لب داشته باشید.

 

 

 

شخصیت شما هیچ نامی ندارد، اگرچه، با ادامه پیشرفت در بازی، با یافتن نمادهای بیشتر، می‌توانید توانایی‌های پرواز طولانی‌تری کسب کنید. گاهی اوقات چنین تجربه جادویی است. البته، وقتی اولین شریک خود را پیدا کنید که در این سفر شما را همراهی کند .

 

سپس تا پایان بازی، شما را به صفحه می‌چسبانید، به همسرتان نزدیک می‌شوید، سیگنال‌هایی ارسال می‌کنید و مطمئن می‌شوید که او را از دست ندهید و امیدوار باشید که بچه‌ها با هم به مقصد نهایی برسید. در اولین بازی خود، با سه نفر آشنا شدم که به سختی توانستم نام آنها را بعد از تیتراژ ببینم، اما با این وجود خیلی خوب بود.

 

همانطور که به بازی ادامه می دهید با نگهبان هایی روبرو می شوید که در حال دفاع از منطقه هستند و اگر موفق شدید در ناحیه دید آنها گیر بیفتید، منتظر آسیب سنگین باشید و برخی از توانایی های پروازی را که تا کنون به دست آورده اید از دست بدهید. تلاش برای برقراری ارتباط با شریک زندگی و اجتناب از نگهبان با هم بسیار عالی است. اعتراف می کنم که دو بار ضربه خوردم و لحظه خوشایندی نبود.

کلمات کلیدی :

Journey

بازی ps4

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو بررسی بازی ps4 شگفت انگیز Journey

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/20d7

خبرنامه بازی ها

گالری