Monster Hunter: World Hands شکل دادن به تجربه ای جذاب و خارق العاده

Monster Hunter: World Hands شکل دادن به تجربه ای جذاب و خارق العاده

جدیدترین محصول Capcom در سری Monster Hunter در جریان E3 2017 با Monster Hunter: World معرفی شد. و اگرچه احساس می‌شود که بازی‌های Monster Hunter همیشه منتشر شده‌اند، اما Capcom با گرافیک نسل فعلی و مکانیک‌های گیم‌پلی روان توانسته است این بازی را تا حد امکان تازه‌تر جلوه دهد. مطمئناً، در ظاهر به نظر می رسد که همان بازی قدیمی Monster Hunter باشد، اما به نظر می رسد اندازه و مقیاس «World» جذابیت اصلی آن باشد. پیچیدگی جهان و رویدادهای اغلب تصادفی را به اینها اضافه کنید، و برای خود یک بازی دارید که فقط می توانم امیدوار باشم که شگفت انگیز باشد.

 

ابتدا می خواهم بگویم که هنگام فاش شدن عنوان بسیار گیج شدم. با کلمه "World" من این تصور را داشتم که این بازی یک MMO خواهد بود. Monster Hunter World در واقع یک بازی تک نفره و سوم شخص اکشن ماجراجویی هک و اسلش/RPG است. مانند بسیاری از بازی های دیگر این سری قبل از آن. [با این حال، اجزای چند نفره نیز خواهد داشت].

 

 

 

"سرزمین سرسبز و پر جنب و جوش Monster Hunter World جنگلی درخشان و پر از زندگی را به نمایش گذاشت. از گل های عظیم و رنگارنگ گرفته تا شاخ و برگ های پر جنب و جوش، ما فقط می توانستیم تصور کنیم که در آن خزیده باشیم تا گنج های شگفت انگیزی را در انتظارمان ببینیم.  Monster Hunter World مانند یک بازی در مورد زندگی در یک سرزمین وحشی و غریب است .

 

شما به عنوان یک شکارچی بازی می کنید که می خواهد برخی از وحشی ترین جانوران قابل تصور را با سلاح قوی مورد اعتماد خود از بین ببرد. در طول پیش‌نمایش دست‌آف خود در E3 2017، شکارچی را دیدیم که در کمپ خود - دهکده‌ای کوچک در خارج از جنگل - تعجب می‌کند، جایی که او از زنی مأموریتی دریافت می‌کند که به او می‌گوید یک هیولای محلی در جایی در جنگل پنهان شده است. ما متوجه شدیم که کل نقشه Monster Hunter World دو برابر بزرگتر از هر بازی قبلی Monster Hunter است.

 

در حالی که شکارچی در سراسر جهان سفر می کند، می تواند گوشت ها و معجون ها را بخورد تا به او کمک کند تا زنده بماند و در نبردها زنده بماند. شکارچی در نسخه پیش نمایش مجهز به شمشیر عظیمی است که در پشت خود می زند. به ما اطلاع داده شده است که در کل 16 اسلحه در بازی وجود دارد که واقعاً مقدار بسیار کمی به نظر می رسد. من نمی توانم هیچ بازی را تصور کنم که سلاح های کمی داشته باشد که شخصیت را حول اسلحه خود متمرکز کند. شکارچی همچنین مجهز به حشرات پیشاهنگی است که به ظرفی روی بدن او وصل شده اند و به او کمک می کنند تا به مکان بعدی خود هدایت شود.

 

در حالی که شکارچی به دنبال حشرات جستجوگر می‌رود، با جانوران شگفت‌انگیز جبهه وحشی روبرو می‌شود. ما دایناسورها و مارمولک های غول پیکر را می بینیم. و برخی از این موجودات به عنوان باس های جانبی در نظر گرفته می شوند که می توانید با آنها مبارزه کنید. قطعاً یک حس طبیعی در جریان بازی وجود دارد. گیاهخواران و حیوانات کوچکتر واقعاً به شکارچی حمله نمی کنند. مانند زیستگاهی است که اکوسیستم خود را درک می کند، مانند زندگی واقعی. برخی دیگر از جانوران شرورتر ممکن است به شما توجه نکنند، اما اگر بیش از حد نزدیک شوید، ممکن است خطر را به شما نشان دهد.

 

سرزمین سرسبز و پر جنب و جوش Monster Hunter World جنگلی درخشان را به نمایش گذاشت که مملو از زندگی بود. از گلهای عظیم و رنگارنگ گرفته تا شاخ و برگهای سرزنده و پر جنب و جوش، ما فقط می توانستیم خزیدن را برای یافتن گنجینه های شگفت انگیزی در انتظارمان تصور کنیم. Monster Hunter World شبیه یک بازی در مورد زندگی در یک سرزمین وحشی و عجیب است. و فکر می‌کردم که این یک جهان باز نیست، دقیقاً مانند آن احساس می‌شود. جنگل به دره ای باز می ریزد که به اعماق غاری تاریک می رود. با این حال، این همان چیزی است که من در پیش نمایش دیدم، بنابراین ممکن است مناطق بازتری در بازی نهایی وجود داشته باشد.

 

نکته جالب در مورد انتخاب طراحی این است که محیط بسیار زیبا و واقع گرایانه است، اما برخی از انیمیشن شخصیت ها کاملاً کارتونی و بسیار متحرک هستند. دیگر بازی‌های Monster Hunter به نوعی مشابه بوده‌اند، بنابراین لزوما چیز بدی نیست. اما برای کسانی که می‌خواهند یک بازی فوق‌العاده واقع‌گرایانه داشته باشند، ممکن است با برخی از انتخاب‌های طراحی شخصیت‌ها و انیمیشن‌ها کمی ناامید شوید.

 

یکی دیگر از ویژگی های جالب این بازی به Shadow of the Colossus بسیار مربوط می شود. شکارچی می تواند از جانوران خاصی در بازی بالا برود تا به اوج برسد. جانوران این فرصت را دارند که تکان بخورند و تکان بخورند و تمام تلاش خود را کنند تا شکارچی کوچک را از بین ببرند. اگر شکارچی موفق شود، می تواند بر جانور سوار شود و به آن حمله کند. مخفی کاری یکی دیگر از عناصر بزرگ در بازی است که به شکارچی اجازه می دهد تا در برس پنهان شود و هیولاهایی را مشاهده کند که ممکن است تا زمانی که به سطح بالاتری نرسد، تصاحب آنها بسیار دشوار است.

کلمات کلیدی :

Monster Hunte

بازی ps4

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو Monster Hunter: World Hands شکل دادن به تجربه ای جذاب و خارق العاده

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/c3ba

خبرنامه بازی ها

گالری