بررسی بازی ps4 شگفت انگیز The Last of Us Part 2

بررسی بازی ps4 شگفت انگیز The Last of Us Part 2

 Naughty Dog رعد و برق را در یک بطری با The Last of Us شکار کرد. این یک بازی جدید بود که کاملاً شبیه آنچه قبلا ساخته بودند متفاوت بود، و با این حال آنها وظیفه تحقق چشم انداز خود را برای آن مانند قهرمانان مطلق انجام دادند.  The Last of us نه تنها شاهکاری از داستان سرایی، جهان‌سازی و توسعه شخصیت‌ها بود، بلکه نوع کمیاب بازی ps4 بود که تمام مضامین و ایده‌های خود را تا آنجا که می‌توانست بدون دوشیدن آن‌ها بررسی می‌کرد و در عین حال همه چیز را به هم متصل می‌کرد. روشی جسورانه اما منحصر به فرد قطعی . حکمت رایج این بود که دنباله آن غیر ضروری به نظر می رسید.

اکثر توسعه دهندگان دیگر در موقعیت خود، رویکرد نسبتاً خسته کننده ای را برای ساخت دنباله ای برای چنین بازی انتخاب می کردند، چیزی را ارائه می کردند که بر آنچه که بازی اول را بسیار خوب می کرد و اجتناب از ریسک های غیرضروری استفاده می کرد  و به طور کلی، مخاطبان باید این کار را انجام دهند اما Naughty Dog به وضوح The Last of Us Part 2 را ساخته است زیرا آنها می خواستند آن را بسازند  نه به این دلیل که فکر می کردند فروش خواهد داشت یا به این دلیل که می خواستند از محبوبیت بازی اول استفاده کنند.  The Last of Us Part 2  از ریسک کردن نمی ترسد، از انجام کارهایی که قبلاً خود انجام داده بود بیزار است و حرف های زیادی برای گفتن دارد . این همان چیزی است که آن را به بهترین بازی Naughty Dog تا به امروز تبدیل کرده است. برای یک استودیو در سطح آنها، این تحسین باورنکردنی بالایی است.

 

از لحظه شروع،  The Last of Us Part 2 ترسی از جسور بودن ندارد. برای مدتی به ما نشان می‌دهد که الی در جکسون، دوستی‌های جدیدی را که در چهار سال گذشته ایجاد کرده است، برقرار می‌کند و پیامدهای وقایع بازی اول بر روابط پدر و دختر الی و جوئل وارد می‌شود و به زودی، همه چیز را به شکلی ویرانگر به هم می زند  و از آنجا، الی در یک ماموریت بی امان انتقام به سمت بقایای فرسوده شهر سیاتل حرکت می کند.

 

مانند بازی ps4 قسمت اول، این یک مطالعه شخصیتی عالی است، نگاهی عمیق و سرسختانه به الی و تکامل او ، یا واگذاری  در طول رویدادهای بازی . اما در حالی که جوئل در The Last of Us مردی بود که مرزهای اخلاقی کمی برای عبور از آن باقی مانده بود، در قسمت دوم، ما شاهد عبور الی با چشمان خود از این مرزها هستیم.

و او این کار را نه برای بقا، بلکه برای انتقام انجام می دهد. همانطور که داستان پیشرفت می کند و وحشیگری شروع به انباشته شدن می کند، شما شروع به تعجب می کنید که آیا هر یک از اینها ارزشش را دارد یا خیر، و اگرچه الی نیز آشکارا تحت تأثیر اقدامات خود قرار می گیرد، او معتقد است که هیچ هزینه ای برای رسیدن به آنچه می خواهد به اندازه کافی بالا نیست. لحظاتی که عواقب اعمال خشم آلود الی خود را نشان می دهد، به طرز باورنکردنی ضربه می زند، و همچنان بر شدت آن افزوده می شود.

خشونت تسلیم ناپذیر قسمت 2 همچنین با نگاهی کاملاً پیچیده به اخلاقیات اعمال الی و افرادی که علیه او کار می کند همراه است و به طور مؤثر این واقعیت را ثابت می کند که در این دنیا، هیچ آدم خوب و بدی وجود ندارد .

البته همه اینها بر پایه‌های گروهی از شخصیت‌های باورنکردنی ساخته شده‌اند که ترکیبی خوب از چهره‌های مورد علاقه بازگشته و چهره‌های جدید را نشان می‌دهند که همه آنها با بازی‌های معمولی بازیگری عالی و نویسندگی قوی که همیشه می‌دانند زنده می‌شوند. داستان The Last of Us Part 2 از نظر وسعت بزرگتر از نسخه قبلی خود است، اما فراموش نمی کند که بزرگترین نقاط قوت آن قرار است در کجا قرار داشته باشد - شخصیت ها و روابطی که با یکدیگر برقرار می کنند.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو بررسی بازی ps4 شگفت انگیز The Last of Us Part 2

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/ac8b

خبرنامه بازی ها

گالری