نقد و بررسی Red Dead Redemption 2

نقد و بررسی Red Dead Redemption 2

اصلا از کجا شروع کنم؟ در اکثر بازی‌های ps4 ، شروع بررسی بسیار آسان است. می‌توانید آن‌ها را به اجزای تشکیل‌دهنده‌شان تقسیم کنید و در مورد اینکه چه چیزی کار می‌کند، چه چیزی خوب نیست، چه چیزی کل تجربه را می‌سازد یا می‌شکند صحبت کنید. با Red Dead Redemption 2، این یک سفارش غیرممکن است، زیرا نمی توان آن را به اجزای مجزا تقسیم کرد. همه چیز در اینجا، از دنیایش و مردمی که در آن زندگی می‌کنند گرفته تا مکانیک‌ها و داستان بی‌رحمانه‌اش، همه چیز در یک کل منسجم جاری می‌شود. همه اینها در چیزی ادغام می شود که بسیار خیره کننده است، آنقدر نفس گیر، که تلاش برای بیان همه آن در قالب کلمات تقریباً مانند یک زیان است.

همه چیز در این بازی ps4 ، از دنیایش و مردمی که در آن زندگی می‌کنند گرفته تا مکانیک‌ها و داستان بی‌رحمانه‌اش، همه چیز در یک کل منسجم شگفت انگیز قرار دارد."

Red Dead Redemption 2 دارای وضوح خیره کننده ای است که در تمام مدت زمان طولانی خود به نمایش می گذارد. این چیزی است که احتمالاً چشمگیرترین جهان باز ایجاد شده است و به طرز شگفت انگیزی عظیم، خیره کننده زیبا، و پر از جزئیات شگفت انگیز است . بیش از هر بازی ps4 دیگری، Red Dead Redemption 2 بازیکن را به طور کامل به دنیای خشن و در عین حال تماشایی خود می برد. دائماً راه‌هایی پیدا می‌کند تا نفس شما را بند بیاورد .

 می‌تواند چیزی به همین سادگی و جزئی باشد مانند تماشای اعضای باندتان که دور آتش نشسته‌اند تا در مورد هیچ چیز و همه چیز صحبت کنند، یا چیز بسیار مهم‌تری مانند خاطرات طولانی ساکنان یک شهر، که هنوز آن زمان را به یاد دارند که شما نزدیک بود یکی از همسایه هایشان را تا حد مرگ کتک بزنید.

همه اینها باورنکردنی متقاعد کننده است. احساس می شود در آن زندگی می کنید، مانند یک دنیای واقعی، نه پس زمینه ای صرف برای داستان . به جای اینکه برای فعال کردن اکسپلویت‌های بازیکن، یا به‌عنوان یک جعبه شنی برای تعامل مجموعه‌ای از سیستم‌هایش وجود داشته باشد (اگرچه هیچ کمبودی در آن وجود ندارد)، صرفاً در خدمت خودش است. جایی که اکثر بازی‌های جهان باز تنظیمات دارند، Red Dead Redemption 2 یک دنیا دارد. و این دنیایی است که به همین دلایل دائماً کاوش در آن لذت بخش است. در حالی که سوار اسب خود هستید، با هر تعداد از رویدادهای پویا روبرو خواهید شد. یک روح فقیر در کنار جاده که پایش در تله خرس گیر کرده است ممکن است از رهگذران کمک بخواهد. شخصی که وانمود می کند به شدت نیاز به کمک دارد ممکن است به محض توقف شما را غافلگیر کند و شما را از اسب خود بکشد و سعی کند با آن فرار کند. یکی از باندهای رقیب شما ممکن است در شب شما را در فضای باز ببیند و سعی کند شما را با اسلحه بکشد. افرادی که کینه توز هستند ممکن است سعی کنند به روش های منحصر به فرد و غیرقابل پیش بینی کمین شما را بگیرند. درگیری‌هایی که این موقعیت‌ها به آن‌ها منجر می‌شود  و به طور کلی بازی اسلحه ، هیجان‌انگیز و هیجان‌انگیز هستند، با مواردی مانند Dead Eye بسیار بهبود یافته و دوربین‌های کشنده شیک ، هر برخوردی را هیجان‌انگیز می‌کنند (اگرچه مکانیک پوشش همیشه به این سادگی نیست. و همانطور که می خواهید پاسخگو باشند).

 

آنچه در Red Dead Redemption 2 نیز برجسته است این است که ناهماهنگی بسیار کمی وجود دارد. در مقایسه با هر چیز دیگری، هیچ چیز احساس نمی‌کند که کمتر مورد توجه Rockstar قرار گرفته باشد، مکانیک خاص یا مجموعه‌ای از ماموریت‌ها نسبت به سایر بخش‌های بازی اولویت‌بندی شده است. بازی به ندرت نیازی به پرتاب ماموریت‌های واکشی در دامان شما می‌کند، یا شما را با آموزش بمباران می‌کند، یا شما را به سمت یک مکان جالب در نقشه سوق می‌دهد. همه چیز به طور طبیعی اتفاق می افتد. اگر یک گیاه سمی وجود داشته باشد که نباید آن را بخورید، این را از یک جعبه متن یاد نمی گیرید .

 ممکن است در طبیعت با فردی روبرو شوید که شدیداً به دارو نیاز دارد، و اگر آن را به او بدهید، آنها به شما خواهند گفت که با خوردن یک گیاه خاص مسموم شده اند. اگر نقطه‌ای در دنیا وجود داشته باشد که باید از آن دیدن کنید، علامت سوالی روی نقشه کوچک خود نخواهید دید. درعوض، در حالی که در شب سوار حرکت میکنید ، آتشی در دوردست خواهید دید یا ستونی از دود سیاه را خواهید دید که به سمت آسمان بلند می شود. اگر نقشه‌های گنجی وجود داشته باشد که بازی از شما می‌خواهد پیدا کنید تا شما را به شکار برای غنیمت بفرستد، آنها را از صندوقچه‌های قلعه‌های بسیار مستحکم غارت نخواهید کرد، در عوض، ممکن است با یک شکارچی گنج روبرو شوید که در سفر خودش جدا از سفر شماست و آن را ترک می‌کند. شما تصمیم بگیرید که چگونه آن نقشه را بدست آورید و سعی کنید او را بترسانید یا فقط او را بکشید.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو نقد و بررسی Red Dead Redemption 2

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/96ea

خبرنامه بازی ها

گالری