بررسی Bloodborne با ترس های خود روبرو شوید

بررسی Bloodborne با ترس های خود روبرو شوید

Bloodborne  جانشین معنوی سری Souls است، فرنچایزی که به دلیل مکانیک مجازات، گیم‌پلی با ریسک و پاداش بالا، حس ماجراجویی و کاوش در محیط‌های فانتزی تاریک شناخته شده است.  Bloodborne از این نظر تفاوتی ندارد و همان میراث را دارد، اما با وفاداری بصری بهتر به لطف قابلیت های سخت افزاری نسل فعلی. بنابراین،  Bloodborne از نظر تم و ویژگی‌های گیم‌پلی چه تفاوتی با سری Souls دارد و مهم‌تر از همه چه چیزی آن را به یک ماجراجویی حماسی تبدیل می‌کند؟

 

به Yharnam خوش آمدید، شهر نفرین شده ای که Bloodborne در آن واقع شده است.  Yharnam به شدت تحت تأثیر دوران ویکتوریایی انگلستان و افسانه های گوتیک تاریک با حال و هوای قوی از عناصر ترسناک و جانوران خطرناک است. شما به عنوان یک شکارچی بازی می کنید که کارش شکار جانوران پست و کشف علت نفرین در Yharnam است. این بازی ps4 یک داستان ساده پر از رمز و راز و اسرار تاریک است که با موضوع بازی مطابقت دارد که اتفاقاً به لطف طراحی هنری و موتور نورپردازی آن از ابتدا تا انتها به خوبی به تصویر کشیده شده است.

 

تاثیرگذارترین چیز در مورد ارائه Bloodborne این است که چگونه همه چیز در کل بازی به هم مرتبط است و می توان از طریق مسیرهای پنهان و میانبرهایی که می توانید در طول سفر خود پیدا کنید به آنها دسترسی پیدا کنید.

در طول سفر تاریک خود از خیابان های گوتیک، گورستان ها و محیط های خالی از سکنه عبور خواهید کرد که پر از خطر و رازهای تاریک است. چشمگیرترین چیز در مورد ارائه Bloodborne این است که چگونه همه چیز در کل بازی به هم مرتبط است و می توان از طریق مسیرهای مخفی و میانبرهایی که می توانید در طول سفر خود پیدا کنید به آنها دسترسی داشت. بهترین مثال برای این کار Dark Souls اصلی است که در آن به هم متصل بود و شما می‌توانید پس از یافتن میانبرها به آنها دسترسی داشته باشید. Bloodborne اینگونه است، با این حال بازی آن را در مقیاسی بسیار بزرگتر نیز انجام می دهد و به همین دلیل به دلیل متراکم بودن این بازی از نظر محتوا، حتی چشمگیرتر است.

 

در این بازی ps4 همه چیز به دلیلی در بازی قرار می گیرد و همیشه چیز جالبی برای پیدا کردن وجود دارد. برای مثال، می‌توانید در نهایت به منطقه‌ای بروید که حتی برای آن آماده نیستید و از راه سختی که قرار نیست آنجا باشید، پی ببرید. اگرچه ممکن است این یک نقص طراحی به نظر برسد، اما در واقع کاملاً برعکس آن است و این چیزی است که فرنچایز Souls به آن معروف است و Bloodborne آن را بهتر از همیشه انجام می‌دهد. Bloodborne حس خارق‌العاده‌ای از کاوش دارد و می‌تواند شما را همزمان هیجان زده، وحشت زده و کنجکاو نگه دارد.

 

همانطور که انتظار می رفت، بازی مملو از جانوران خطرناک، انسان نماها و انواع مختلفی از موجودات است که ممکن است شما را شگفت زده کند. در هر صورت، طرح های دشمن به زیبایی اجرا می شوند و همیشه به شکل یا شکلی ترسناک هستند. صدا و صدا در Bloodborne درجه یک هستند. این بازی دارای یک موسیقی متن فوق‌العاده همراه با صداهای محیطی و ناله‌های هیولا و هر چیز دیگری است که می‌توانید در یک محیط فانتزی تاریک تصور کنید.

 

اگر بازی‌های قبلی Souls را بازی کرده‌اید، می‌دانید که در مبارزه و گیم‌پلی باید چه انتظاری داشته باشید. با این حال، اگر به مبارزات آهسته‌تر Demon Souls یا Dark Souls عادت دارید، ممکن است در این بازی کاملا شگفت زده شوید .

نبرد در Bloodborne به دلیل سیستم تسلیحاتی جدید از جمله سلاح های قدرتی ترفند بسیار سریع تر و فشرده تر است. به عنوان مثال، Kirkhammer می‌تواند خود را از یک چکش بزرگ و محکم به یک شمشیر ضربه‌ای سریع تبدیل کند. اساساً سلاح های ترفند 2 سلاح در 1 هستند و شما می توانید از بین آنها تنوع زیادی داشته باشید. در ابتدای بازی شما فقط یک انتخاب از 3 اسلحه ترفند منحصر به فرد دارید، در حالی که بقیه آنها را باید خودتان در حین بازی پیدا کنید و اسرار پنهان تاریک آن را کشف کنید.

 

Bloodborne همچنین تپانچه، بلوندباس و دیگر انواع تسلیحات دوربرد را معرفی می کند. بازیکن همچنین می تواند دو سلاح را در یک زمان حمل کند. به عنوان مثال، ممکن است در دست راست خود یک اسلحه تک دستی و در دست چپ خود یک تپانچه یا یک تپانچه داشته باشید.

 

همانطور که در طول بازی پیشرفت می کنید، همچنین می توانید سلاح های خود را با موادی که در دنیای بازی پیدا خواهید کرد، ارتقا دهید. Bloodborne همچنین با دو نوع کلکسیون به نام‌های Blood Gems و Runes سفارشی‌سازی اضافی اضافه می‌کند. Blood Gems جواهرات خاصی هستند که می توانید در سلاح های خود قرار دهید. Blood Gems می تواند ویژگی های مختلف سلاح ها را افزایش دهد. ویژگی‌ها می‌توانند از حملات سمی، مقیاس‌بندی آماری، آسیب‌دیدگی منظم و موارد دیگر متفاوت باشند. این سیستم بسیار ساده است، اما در عین حال راضی کننده است و باعث می شود گیم پلی ساخت و ساز و مبارزه عمیق تر و بسیار جذاب تر از بازی های قبلی Souls باشد.

کلمات کلیدی :

Bloodborne

بازی ps4

بازی ps5

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو بررسی Bloodborne با ترس های خود روبرو شوید

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/1051

خبرنامه بازی ها

گالری