بازی ps4 ، Twin Mirror تنها 75 درصد از سرمایه گذاری خود را پوشش داد

بازی ps4 ، Twin Mirror تنها 75 درصد از سرمایه گذاری خود را پوشش داد

به نظر می رسد Dontnod Entertainment چیزهای بزرگی برای آینده در کوتاه مدت و بلندمدت در نظر گرفته است. در سال 2022 استودیو تولید RPG اکشن بعدی خود را افزایش می دهد، در حالی که برنامه های آن برای گسترش به فضای انتشار نیز در حال انجام است (هم برای عناوین مستقل و هم برای بازی های خود منتشر شده). در همان زمان، استودیوی فرانسوی جزئیات به روز شده ای را در مورد چگونگی عملکرد برخی از نسخه های گذشته خود در عرصه تجاری ارائه کرده است.

 

آخرین بازی Dontnod Entertainment که منتشر شد،  Twin Mirror بود که در دسامبر 2020 با استقبال گرم منتقدان عرضه شد. این استقبال در فروش ضعیف نیز منعکس شده است، به طوری که شرکت فاش کرد که تا کنون تنها موفق به جبران 75 درصد از سرمایه گذاری های تولید خود شده است. به دلیل چند عامل، در واقع، Dontnod  انتظار ندارد که وضعیت در آن جبهه بیش از حد بهبود یابد. به طور خاص، توسعه‌دهنده آن را به «بازاری که تا پایان سال 2021 در سطح جهانی اشباع شده است» و «بسته شدن ناگهانی بازار چین» نسبت می‌دهد که به گفته وی، انتظار نمی‌رود در میان مدت برطرف شود.

 

در نقطه مقابل این طیف، Vampyr، بازی اکشن RPG منتشر شده توسط Focus Entertainment که در سال 2018 عرضه شد، به نظر می رسد که برای خودش خوب عمل می کند. این یک نقطه عطف فروش دیگر است، با بیش از 2 میلیون واحد در سراسر جهان فروخته شده است، و همچنین به لطف یک هدیه رایگان Epic Games Story، 8 میلیون بار در سال 2021 دانلود شد. در آخرین شمارش، در آوریل 2019، Vampyr بیش از یک میلیون واحد فروخته بود.

 

Twin Mirror بر روی PS4، Xbox One و PC در دسترس است، در حالی که Vampyr علاوه بر Nintendo Switch بر روی این سه پلتفرم نیز موجود است.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو بازی ps4 ، Twin Mirror تنها 75 درصد از سرمایه گذاری خود را پوشش داد

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/dd38

خبرنامه بازی ها

گالری