طراحی هدست PSVR2 رونمایی شد

طراحی هدست PSVR2 رونمایی شد

سونی سال 2022 را با معرفی رسمی PSVR2 در ماه گذشته آغاز کرد. در آن زمان، آن‌ها از کنترل‌ Sense جدیدی که این هدست با آنها جفت می‌شود، رونمایی کردند، در حالی که جزئیات مشخصات آن را نیز فاش کردند . اکنون طراحی هدست PSVR2 نیز رونمایی شده است.

 

هیداکی نیشینو، معاون ارشد تجربه پلتفرم، در بلاگ پلی استیشن توضیح می‌دهد که با هدست واقعیت مجازی جدید، هدف اصلی سونی تطبیق ظاهر و طراحی خود PS5 بود و در عین حال برخی تنظیمات را برای راحت‌تر کردن آن برای کاربران انجام داد.

 

نیشینو می نویسد: «زمانی که تیم طراحی ما کنسول PS5 را ایجاد کرد، نسل بعدی هدست واقعیت مجازی را نیز در نظر داشت، بنابراین شما متوجه شباهت هایی در ظاهر خواهید شد. کنسول PS5 دارای لبه‌های مسطح است زیرا قرار است بر روی یک سطح صاف نمایش داده شود، در حالی که تأکید بیشتری بر اضافه کردن گرد بودن به طراحی هدست PS VR2 شده است زیرا قرار است تماس دائمی با انسان داشته باشد، شبیه به لبه‌های گرد کنترلر DualSense و هدست

 

ظاهر این هدست کاملاً شبیه PSVR اصلی است و عناصر کمی از جمله هدبند قابل تنظیم، طراحی گوی مانند، جک هدفون و محدوده قابل تنظیم را در خود حفظ کرده است. برخی از عناصر جدید نیز به آن اضافه شده است، مانند یک دریچه کوچک در جلوی هدست، یک صفحه جدید برای تنظیم فاصله بین لنزها، و طراحی کلی باریکتر و وزن کمتر.

 

در همین حال، مانند PS5 و کنترلر DualSense، بند های جلو و پشت هدست نیز دارای نمادهای ریز پلی استیشن خواهند بود.

 

هنوز اطلاعاتی در مورد زمان عرضه PSVR2 منتشر نشده است، اما گزارش ها حاکی از آن است که به زودی وارد تولید خواهد شد و در تعطیلات 2022 عرضه خواهد شد.

 

ماه گذشته، سونی همچنین Horizon Call of the Mountain را اعلام کرد که توسط Guerrilla Games و Firesprite به طور انحصاری برای PSVR2 توسعه یافته است، در حالی که شایعات حاکی از آن است که Half-Life: Alyx نیز می تواند به هدست جدید منتقل شود. با این حال، باید دید که آیا PSVR2 با کتابخانه قبلی خود سازگار خواهد بود یا خیر.

کلمات کلیدی :

PSVR2

هدست واقعیت مجازی

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/ca53

خبرنامه بازی ها

گالری