برطرف کردن مشکلات Total War: Warhammer 3 برای این هفته برنامه ریزی شده است

برطرف کردن مشکلات Total War: Warhammer 3 برای این هفته برنامه ریزی شده است

The Creative Assembly’s Total War: Warhammer 3  هفته گذشته منتشر شد و با تحسین منتقدان روبرو شد. با این حال، در مورد بررسی های کاربران، به خصوص در Steam، با شکایت از عملکرد و سایر مسائل، نمی توان همین را گفت. توسعه‌دهنده بازخورد دریافت کرده است و در یک پست جدید انجمن Steam، برنامه‌هایی را برای رفع مشکلات در روزهای آینده بیان کرده است.

 

اولین رفع فوری آن در حال حاضر برنامه ریزی شده است تا اواخر این هفته منتشر شود، اگرچه ممکن است بر اساس "عوامل متعددی که برخی از آنها خارج از کنترل ما هستند" تغییر کند. این موارد شامل تأیید از طرف تیم توسعه و شرکای خارجی است و عدم رعایت معیارها منجر به تأخیر می شود. به این ترتیب، رفع فوری مشکلات مربوط به لابی‌های چند نفره و DirectX 12 را به همراه بهبود نرخ فریم «امیدوارانه» برای کاربران مدرن CPU اینتل برطرف می‌کند.

 

زمانی که توسعه‌دهنده یک «خط زمانی ثابت» ایجاد می‌کند، یک برنامه طولانی‌مدت برای رفع فوری ارائه می‌شود. "زمانی که ما تاریخ دقیقی برای رفع فوری فعلی، بعدی و بعدی داشته باشیم، به شما اطلاع خواهیم داد تا بتوانید منتظر آنها باشید." همچنین ممکن است از نسخه‌های بتای Steam برای تغییرات خاص استفاده کند، اگرچه این موارد به‌عنوان «مسائل ظریف‌تر» که توسط بازیکنان خاصی تجربه می‌شوند هدف قرار خواهند گرفت.

 

Total War: Warhammer 3 در حال حاضر برای رایانه های شخصی از طریق Steam، Epic Games Store و Microsoft Store در دسترس است.

کلمات کلیدی :

Total War: Warhammer 3

بازی pc

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو برطرف کردن مشکلات Total War: Warhammer 3 برای این هفته برنامه ریزی شده است

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/d224

خبرنامه بازی ها

گالری