Ubisoft هیچ برنامه ای برای آوردن Ubisoft به PS5 و PS4 در این زمان ندارد

Ubisoft هیچ برنامه ای برای آوردن Ubisoft به PS5 و PS4 در این زمان ندارد

سرویس اشتراک یوبی سافت Ubisoft+، که مشابه آنچه EA با EA Play ارائه می کند، به زودی در ایکس باکس راه اندازی خواهد شد. با این حال، برخی گمانه‌زنی‌ها وجود دارد که آیا این شرکت خدمات اشتراک را در آینده روی کنسول‌های دیگر نیز به‌ویژه PS5 و PS4 در دسترس قرار دهد.

به نظر می رسد که اینطور نخواهد بود، زیرا سخنگوی یوبی سافت اظهار داشته است که پس از تماس Push Square با یوبی سافت، این شرکت در حال حاضر هیچ برنامه ای برای ارائه این سرویس به کنسول های دیگر ندارد. سخنگوی می گوید که از هم اکنون آنها "در حال حاضر چیزی برای به اشتراک گذاشتن در مورد پلتفرم های دیگر" ندارند.

در اخبار مرتبط دیگر، این شرکت همچنین تایید کرده است که بازی تیراندازی آینده آنها، Tom Clancy’s Rainbow Six Extraction، روز اول روی Xbox Game Pass و PC Game Pass در کنار Tom Clancy’s Rainbow Six Siege در همان روز عرضه خواهد شد.

کلمات کلیدی :

بازی های xbox

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/22b0

خبرنامه بازی ها

گالری