Horizon Forbidden West به روزهای طلایی خودش نزدیک شده است

Horizon Forbidden West به روزهای طلایی خودش نزدیک شده است

حتی در سالی که به نظر می رسد سال 2022 مملو از نسخه های اصلی باشد، Horizon Forbidden West به عنوان یکی از مورد انتظارترین بازی های آینده برجسته می شود. طرفداران Horizon Zero Dawn 2017 هیجان زده هستند که ببینند دنباله آینده آن چگونه بر پایه های عالی خود بنا خواهد شد - و خوشبختانه، به نظر می رسد که این بازی در مسیر خوبی برای ارائه به موقع آن قرار دارد.

Guerrilla Games اخیراً در توییتر تأیید کرده است که Horizon Forbidden West قبل از شروع به کار خود طلایی شده است. توسعه بازی به پایان رسیده است، و اکنون آماده ارسال برای چاپ روی دیسک است - اما البته، Guerrilla به کار بر روی رفع اشکالات و اشکالات فنی ادامه خواهد داد، که برخی از آنها باید به شکل پچ های روز اول

Horizon Forbidden West در تاریخ 18 فوریه برای PS5 و PS4 عرضه خواهد شد. در آستانه عرضه، Guerrilla و Sony تریلرهای جدید، اسکرین شات، جزئیات گیم پلی و موارد دیگر را منتشر کرده اند. چند روز مانده به عرضه بازی.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو Horizon Forbidden West به روزهای طلایی خودش نزدیک شده است

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/9736

خبرنامه بازی ها

گالری