سونی بازی‌های پلی‌استیشن 5 را که در نسخه‌های PS4 وجود داشته اند را اصلاح کرد

سونی بازی‌های پلی‌استیشن 5 را که در نسخه‌های PS4 وجود داشته اند را اصلاح کرد

قابلیت های سازگاری رو به عقب پلی استیشن 5 بسیار چشمگیر است. کنسول را روشن کنید، به حساب شبکه پلی استیشن خود وارد شوید، و به صفحه کتابخانه بروید، و می‌توانید تقریباً هر بازی PS4 را که دارید در قالب دیجیتال ببینید، دانلود و بازی کنید. دسترسی به یک نسل کامل از بازی ها روی یک دستگاه کاملاً جدید بدون هیچ مشکلی بسیار شگفت انگیز است. اما در حالی که سازگاری به عقب در یک لحظه خوب است، رابط کاربری زمانی که می خواهید بازی را دانلود کنید که با نسخه PS4 و PS5 در دسترس است گیج کننده تر می شود - و در واقع بسیار آزاردهنده است.

اگر بازی مانند Marvel's Spider-Man: Miles Morales را دارید که در هر دو کنسول موجود است، می توانید انتخاب کنید که کدام نسخه را دانلود کنید. با این حال، به دلایلی، PS5 به طور پیش‌فرض، نسخه‌های PS4 بازی‌های چند نسلی را زمانی که در کتابخانه شما ظاهر می‌شوند دانلود می‌کند. این چیزی است که به نظر می رسد به احتمال زیاد یک پچ دریافت کند، زیرا احتمال بسیار خوبی وجود دارد که اگر مراقب نباشید، ممکن است در نهایت نسخه آخرین نسل برخی از بزرگترین بازی های نسل بعدی کنسول را در حال حاضر بازی کنید.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/25f6

خبرنامه بازی ها

گالری