Remedy تایید می‌کند که Alan Wake 2 تابستان امسال نمایش داده نمی‌شود

Remedy تایید می‌کند که Alan Wake 2 تابستان امسال نمایش داده نمی‌شود

Remedy Entertainment  با معرفی Alan Wake 2 در جریان جوایز The Game در سال گذشته، که از آن زمان عمدتاً سکوت رادیویی در مورد این موضوع را دنبال کرده بود، نظرات زیادی را به خود جلب کرد. اما اکنون، سم لیک، رهبر خلاق Remedy، به‌روزرسانی‌هایی را در این مورد به عنوان بخشی از جشن دوازدهمین سالگرد آلن ویک ارائه کرده است.

 

در یک ویدیوی جشن اخیر با شخصیت مدل Ikka Villi و صداپیشه متیو پورتا، سم لیک در مورد چگونگی ساخت بازی در حال حاضر صحبت کرد و در حالی که پیشرفت با سرعت ثابتی در حال انجام است، تیم هنوز نمی‌خواهد زمان و منابع خود را برای ایجاد یک تریلر یا نمایش گیم‌پلی اختصاص دهد. به این ترتیب، Remedy در تابستان امسال Alan Wake 2 را به نمایش نخواهد گذاشت.

 

همه چیز با توسعه Alan Wake 2 واقعاً خوب پیش می رود. ما در تولید عمیق هستیم، مواد زیادی داریم و بخش زیادی از بازی قابل بازی است.

 

اما ما در چند ماه گذشته صحبت کرده‌ایم و اینجا در Remedy، همراه با ناشر فوق‌العاده‌مان Epic Games به این تصمیم رسیده‌ایم که تابستان امسال هیچ چیز بزرگی را نشان نخواهیم داد. برای ایجاد یک دمو یا یک تریلر مناسب و صیقلی، تلاش زیادی می‌طلبد، و چندین ماه کار است که می‌تواند توسعه را از بین ببرد.

 

ما احساس می‌کنیم که شتابی در پیش داریم و می‌خواهیم مطمئن شویم که بهترین و اولین بازی ترسناک بقا را برای Remedy ایجاد می‌کنیم. ما نمی‌خواهیم تیم را از این تمرکز دور کنیم، بنابراین به راه خود ادامه می‌دهیم و تجربه‌ای عالی از بازی ایجاد می‌کنیم، و متأسفانه، شما باید کمی بیشتر برای نمایش دمو و تریلر صبر کنید.

 

 Remedy همچنین چند هنر مفهومی را برای Alan Wake 2 به عنوان بخشی از جشن‌های دوازدهمین سالگرد خود منتشر کرد.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/314e

خبرنامه بازی ها

گالری