تریلر Sniper Elite 5 ویژگی های برجسته چند نفره و موارد دیگر را نمایش میدهد

تریلر Sniper Elite 5 ویژگی های برجسته چند نفره و موارد دیگر را نمایش میدهد

سری Sniper Elite ممکن است بزرگ‌ترین یا با سابقه‌ترین فرنچایز تیراندازی موجود نباشد، اما با پیشرفت‌های مداوم در هر قسمت جدید، به آرامی یک پایگاه هواداران اختصاصی قوی ایجاد می‌کند. با Sniper Elite 5، توسعه‌دهنده Rebellion قول داده است که این مسیر صعودی را ادامه دهد و تریلر جدید برخی از بزرگترین ویژگی‌ها و پیشرفت‌هایی را که بازیکنان می‌توانند از تیرانداز مخفیانه جنگ جهانی دوم انتظار داشته باشند، نشان می‌دهد.

 

بازیSniper Elite 5  البته یک کمپین گسترده دیگر را برای بازیکنان به همراه خواهد داشت که به صورت انفرادی انجام شوند، در حالی که همکاری آنلاین نیز یک گزینه خواهد بود. علاوه بر آن، این بازی همچنین دارای یک جزء چندنفره توسعه یافته، یک حالت جدید PvP Invasion، چندین بهبود شخصی‌سازی، بهبود فیزیک و مکانیک اسلحه و مبارزه، پیمایش گسترده، یک دوربین کشتار پیشرفته و موارد دیگر خواهد بود. تریلر زیر را تماشا کنید تا همه چیز را بچشید.

 

بازی Sniper Elite 5 در تاریخ 26 می برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC منتشر خواهد شد.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو تریلر Sniper Elite 5 ویژگی های برجسته چند نفره و موارد دیگر را نمایش میدهد

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/2929

خبرنامه بازی ها

گالری