بازی Sonic Frontiers هنوز برای تعطیلات 2022 تنظیم شده است

بازی Sonic Frontiers هنوز برای تعطیلات 2022 تنظیم شده است

از زمان رونمایی مناسب آن در The Game Awards در ماه دسامبر، ما در مورد Sonic Frontiers از سگا اطلاعات کمی شنیده ایم. با توجه به اینکه پلتفرمر جهان باز سه بعدی به عنوان گام بزرگ بعدی برای این فرنچایز محبوب معرفی می شود، بدیهی است که هیجان بیش از حد کافی پیرامون راه اندازی آن وجود دارد، که برای تعطیلات امسال تنظیم شده است، اما با نزدیک شدن به آن پنجره و به روز رسانی بازی همچنان باقی می ماند.

 

اما ظاهراً این اتفاق نخواهد افتاد. در جریان برنامه زنده اخیر (از طریق نینتندو لایف)، کیتی کرزانوفسکی، مدیر رسانه اجتماعی سگا آمریکا، به طرفدارانش گفت که نگران نباشند، و این اطمینان را داد که اخبار بیشتری در مورد بازی «به زودی» منتشر خواهد شد و «هنوز قرار است این بازی منتشر شود». با توجه به اینکه Summer Game Fest در حال حاضر چندان دور نیست، شانس خوبی وجود دارد که سگا تصمیم بگیرد بازی های بیشتری را در هفته های آینده نمایش دهد. این چیزی است که هواداران حداقل به آن امیدوار خواهند بود.

 

هر زمان که Sonic Frontiers عرضه شود، برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One، Nintendo Switch و PC در دسترس خواهد بود.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/d2c2

خبرنامه بازی ها

گالری