The Wolf Among Us 2 در سال 2023 برای XboxوPS4و PS5 و PC منتشر می شود

The Wolf Among Us 2 در سال 2023 برای XboxوPS4و PS5 و PC منتشر می شود

در یک ویدیوی جدید که توسط جف کیگلی ارائه شد، Telltale Games سرانجام از تریلر جدیدی برای The Wolf Among Us 2 رونمایی کرد. همچنین اعلام کرد که یک پنجره جدید در سال 2023 برای Xbox Series X/S، PS4  . PS5،  xboxOne و pc منتشر خواهد شد .

 

تریلر، بیگبی ولف را در یک جلسه مدیریت خشم می بیند، و حادثه ای را به یاد می آورد که در آن او دوروتی، مترسک و مرد حلبی شهرت جادوگر شگفت انگیز شهر اوز را ردیابی کرد. همه چیز به سرعت به سمت جنوب پیش می رود زیرا بیگبی درگیر درگیری با مرد چوبی می شود (در حالی که مترسک کتک می خورد و دوروتی با بی حوصلگی تلویزیون تماشا می کند).

 

طولی نکشید که نشان داده شد بیگبی "کنترل خود را از دست داده" و به شکل گرگینه خود در آمده است. برخلاف بازی اول، کل فصل The Wolf Among Us 2 به یکباره در حال توسعه است. همچنین شش ماه بعد "در سراسر نیویورک" در طول زمستان اتفاق می افتد. منتظر جزئیات بیشتر در روزهای آینده باشید.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو The Wolf Among Us 2 در سال 2023 برای XboxوPS4و PS5 و PC منتشر می شود

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/2c3e

خبرنامه بازی ها

گالری