ادعاهای Bungie در برابر سرویس تقلب تا حدی در دادگاه رد شده است

ادعاهای Bungie در برابر سرویس تقلب تا حدی در دادگاه رد شده است

سال گذشته، Bungie  شکایتی علیه یک سرویس تقلب به نام AimJunkies و Phoenix Digital (که به ایجاد نرم‌افزار تقلب کمک کردند) به دلیل نقض کپی رایت ارائه کرد. اکنون دادگاه حقوقی در مورد این موضوع حکمی صادر کرده است، و این به نفع Bungie نیست همانطور که توسط TorrentFreak گزارش شده است.

 

در حالی که تسویه حساب برای پرونده دادگاه در حال انجام بود و AimJunkies تقلب های Destiny 2 را از وب سایت خود حذف کرده بود،  Bungie ظاهراً سعی کرد بدون هیچ گونه اطلاع قبلی از دادگاه درخواست قضاوت پیش فرض کند که سپس به Bungie اجازه می دهد تا پرونده را بدون هیچ مخالفتی ادامه دهد. سپس به این اقدام با درخواستی مبنی بر رد قضاوت پیش‌فرض توسط AimJunkies پاسخ داده شد زیرا این شرکت حق چاپ Bungie را نقض نکرده بود.

 

قاضی دادگاه منطقه ای ایالات متحده، توماس زیلی نیز تا حدی با AimJunkies در مورد این موضوع موافقت کرده است، و همانطور که در حال حاضر وجود دارد  Bungie شواهد کافی در مورد اینکه چگونه یک نرم افزار تقلب مواد دارای حق چاپ یک شرکت را نقض می کند، ارائه نکرده است.

 

پرونده دادگاه هنوز حل نشده است، زیرا Bungie گفت که AimJunkies همچنین علائم تجاری شرکت را نقض می کند. به این ترتیب، در آینده نزدیک شاهد موارد بیشتری در مورد این پرونده خواهیم بود، بنابراین منتظر همه به‌روزرسانی‌ها باشید.  Bungie همچنین برای تشکیل پرونده قضایی علیه یک سرویس اشتراک تقلب به نام Ring-1 با Ubisoft متحد شده بود .

کلمات کلیدی :

Bungie

AimJunkies

Phoenix Digital

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/2249

خبرنامه بازی ها

گالری