مبارزات جذاب و دیدنی بازی sifu

مبارزات جذاب و دیدنی بازی sifu

در مورد مبارزه واقعی، چیزهای زیادی برای دوست داشتن و علاقه مند شدن وجود دارد. شما یک حمله سبک و حمله سنگین دارید که با فشار دادن ترکیب مناسب از دکمه ها ترکیبات خاصی به وجود می آورید ، مانند ضربات چندگانه که به یک ضربه به عقب یا ضربه به سر تبدیل می شود. حرکات ویژه مانند زمین زدن حریف و سپس حمله به آنها روی زمین و جاخالی دادن و حملات ترکیبی متعدد .

همه این‌ها به‌طور باورنکردنی جالب و جذاب به نظر می‌رسد . حملات دارای وزن و تأثیری در پشت خود هستند، که بسته به اینکه ضربه محکمی زده باشید یا مسدود شده باشد، متفاوت است. همچنین دشمنان را می توان به دیوارها کوبید که باعث آسیب دیدگی دشمن می شود آسیب زیادی به دشمن وارد میکند که بسیار آسیب زننده است. همچنین حالت اسلوموشن وجود دارد که به آرامی در طول زمان ایجاد می شود و با نگه داشتن L2 کمی زمان را کاهش می دهد و امکان اجرای برخی حملات ویژه قوی (مانند شکستن صورت حریف یا اجرای یک حرکت قدرتمند) را فراهم می کند.

کلمات کلیدی :

sifu

بازی ps5

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو مبارزات جذاب و دیدنی بازی sifu

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/afcd

خبرنامه بازی ها

گالری