جزئیات جدید بازی Assassin's Creed Nexus

جزئیات جدید بازی Assassin's Creed Nexus

گزارش اخیر ادعا می کند که عنوان Assassin’s Creed VR Ubisoft که در سال 2020 در دست ساخت است، Assassin’s Creed Nexus  نام خواهد داشت. طبق این گزارش، این بازی با حضور چندین قهرمان شناخته شده از سرتاسر سری و تعدادی ماموریت مختلف، ظاهراً در 12 ماه آینده آماده عرضه است.

 

اکنون، به نظر می رسد که جزئیات بالقوه جدیدی در مورد بازی در Reddit ظاهر شده است، جایی که کاربری که ادعا می کند بازی را به دست گرفته است، اکنون فقط یک کلیپ را به اشتراک گذاشته است که صفحه منوی اصلی بازی و صفحه انتخاب ماموریت را نشان می دهد، اما مقداری از گیم پلی را نیز به اشتراک گذاشته است.

 

برخی از اطلاعات با گزارش فوق مطابقت دارد. مبارزات در بازی ظاهراً مبتنی بر زمان خواهد بود، و شما باید لحظات خود را برای ضربه زدن به دشمنان زمانی که پوشش خود را پایین می‌آورند انتخاب کنید. در همین حال، به گفته این افشاگر، سلاح ها شامل شمشیر، چاقوهای پرتابی، کمان های ضربدری، بمب های دودزا و البته تیغه پنهان خواهند بود.

 

در همین حال، کاربر حرکت در بازی را نیز توصیف می کند و می گوید در حالی که پرش با دکمه A انجام می شود، صعود با خرک دستی، گرفتن طاقچه ها و بالا کشیدن خود با استفاده از کنترلرهای حرکتی انجام می شود. جالب اینجاست که ظاهرا یوبی سافت گزینه هایی را نیز برای کاهش موفقیت در حرکت در نظر گرفته است.

 

کاربر همچنین در مورد ساختار بازی صحبت می کند، همانطور که ممکن است برای یک عنوان VR انتظار داشته باشید، برخلاف اکثر بازی های  Assassin’s Creed، جهان باز نخواهد بود. در عوض، به نظر می رسد که ساختاری مبتنی بر ماموریت خطی اتخاذ خواهد کرد. همانطور که درز پیدا کرد، مناطق ماموریت بسیار بزرگ هستند، و همچنین زمینه زیادی برای عقب نشینی وجود دارد.

 

ظاهراً کات سین های درون بازی، توضیحاتی را برای ماموریت در دست ارائه می دهند، اما کاربر ادعا می کند که بازی هیچ ماموریت جانبی یا هدف اختیاری ندارد. در نهایت، افشاکننده همچنین ادعا می‌کند که اگرچه چندین شخصیت قابل بازی وجود دارد که مطابق با اطلاعات لو رفته قبلی است، بازیکنان نمی‌توانند آزادانه بین آنها جابه‌جا شوند، در حالی که تنها تفاوتی که بازی در بین شخصیت‌های مختلف نشان می‌دهد، نحوه ظاهر دستان شما و نحوه صحبت کردن افراد است. شما.

 

البته همه اینها جزئیات تایید نشده‌ای در حال حاضر هستند، بنابراین تا زمانی که چیزی رسمی از یوبی‌سافت نشنیم، بهتر است کمی از آن استفاده کنیم. گفته می‌شود، اگر Assassin’s Creed Nexus واقعاً به محض ادعای این افشاگری‌ها راه‌اندازی می‌شود، پس از اعلام آن زمان زیادی نمی‌گذرد. در هر صورت، ما منتظر به‌روزرسانی‌های بیشتر هستیم، پس با ما همراه باشید.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/0797

خبرنامه بازی ها

گالری