تریلر God of War: Ragnarok Reveal چه چیزی درباره داستانش به ما می گوید؟

تریلر God of War: Ragnarok Reveal چه چیزی درباره داستانش به ما می گوید؟

رونمایی اولیه God of War: Ragnarok در سال گذشته هیجان واقعی را ایجاد نکرد ، بیشتر به این دلیل که به هر حال افشاگری چندانی نبود  ، بیشتر شبیه به یک داستان تکراری بود . با این حال، در نمایشگاه اخیر پلی استیشن، سونی و استودیو SIE سانتا مونیکا در نهایت روی God of War: Ragnarok سرپوش گذاشتند و در نهایت تریلر شگفت‌انگیزی را به نمایش گذاشتند. علاوه بر تایید نام رسمی بازی و نمایش کمی از گیم پلی جدید، جزئیات شگفت انگیزی از داستان بازی را نیز فاش کردند. و تجزیه و تحلیل این جزئیات و هیجان زده شدن درباره اینکه داستان راگناروک به کجا می‌رود و چه می‌تواند باشد، دشوار است.

منطقی است که این کار را با یکی از بزرگ‌ترین و شگفت‌انگیزترین جزئیاتی که استودیوی سانتا مونیکا درباره God of War: Ragnarok منتشر کرده است، آغاز کنیم، که از بسیاری جهات، تمام جزئیات مرتبط با داستان فاش شده را نیز در بر می‌گیرد. اغلب مردم تصور می‌کردند که خدای جنگ حداقل یک سه‌گانه در قلمرو نورس پیش از رفتن به اسطوره‌شناسی دیگر خواهد داشت، اما به نظر می‌رسد که این بازی سریع‌تر از آنچه تصور می‌کردیم، همه چیز را جمع‌بندی می‌کند. God of War: Ragnarok پایانی بر حماسه اسکاندیناوی این سری خواهد بود، که برای شروع، به این معنی است که نه تنها بسیار طولانی تر از بازی 2018 خواهد بود، بلکه دارای داستانی بسیار پرمخاطره و در مقیاس بزرگ است.

پس واضح است که راگناروک اتفاق خواهد افتاد. در واقع، این چیزی بود که کارگردان بازی، اریک ویلیامز، در مصاحبه بعد از نمایش پس از نمایشگاه پلی استیشن، تقریباً با همان کلمات گفت. تریلر بازی به وضوح نشان می‌دهد که کریتوس و آترئوس در تلاشند تا از راگناروک جلوگیری کنند و اگر Ragnarok قرار است اتفاق بیفتد، پس چند اتفاق نیز وجود دارد که احتمالاً اتفاق می افتد. رویداد پایانی جهان اسطوره اسکاندیناوی با مرگ اکثر (اگر نه همه) از بازیگران اصلی آن پانتئون به پایان می رسد، و تاریخ خود God of War نیز چنین نشان می دهد - با حماسه اسکاندیناوی که تقریباً به همان روش یونانی پایان می یابد.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو تریلر God of War: Ragnarok Reveal چه چیزی درباره داستانش به ما می گوید؟

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/7182

خبرنامه بازی ها

گالری