LEGO Star Wars: The Skywalker Saga در دو هفته اول اکران 3.2 میلیون واحد فروخت

LEGO Star Wars: The Skywalker Saga در دو هفته اول اکران 3.2 میلیون واحد فروخت

LEGO Star Wars: The Skywalker Saga  متعلق به TT Games در طول سال‌ها با تأخیرها و مشکلات (مثل اتهامات مربوط به بحران و سوءمدیریت) مواجه بود. با این وجود، سرانجام منتشر شد و برای توسعه دهنده و ناشر Warner Bros. Games بسیار خوب عمل کرد و در دو هفته اول 3.2 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخت. این باعث می شود که آن را به بزرگترین عرضه در تاریخ بازی لگو تبدیل کنید.

 

همراه با رکورد فروش جدید برای عرضه عناوین کنسول LEGO، همچنین رکوردهایی را برای هر پلتفرم، منطقه و نسخه ثبت کرد. اولین بار در سال 2019 معرفی شد، LEGO Star Wars: The Skywalker Saga  شامل تمام 9 فیلم اصلی با بیش از 300 شخصیت قابل بازی، 45 ماموریت داستانی و هزاران سیاره برای کاوش است. شما می توانید در ماموریت های جانبی، نبردهای فضایی، کشتی های پایتخت حمله و خیلی چیزهای دیگر شرکت کنید.

 

شخصیت‌های بیشتری در این هفته با عرضه Rogue One: A Star Wars Story و بسته‌های شخصیت‌های کلاسیک وارد می‌شوند. اولی شامل Jyn Erso، Bodhi، K-2SO، Chirrut، Baze و بسیاری دیگر به عنوان شخصیت های قابل بازی است. دومی نسخه های کلاسیک لوک، لیا، هان سولو، دارث ویدر و لاندو کالریسیان را به فهرست اضافه می کند. به صورت مستقل در دسترس است، هر دو بسته نیز همراه با Season Pass هستند.

 

LEGO Star Wars: The Skywalker Saga برای PS4، PS5، Nintendo Switch، PC، Xbox One و Xbox Series X/S در دسترس است.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو LEGO Star Wars: The Skywalker Saga در دو هفته اول اکران 3.2 میلیون واحد فروخت

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/00ea

خبرنامه بازی ها

گالری