بازی Among Us VR اعلام شد، تعطیلات 2022 برای Meta Quest 2 و Steam VR منتشر شد

بازی Among Us VR اعلام شد، تعطیلات 2022 برای Meta Quest 2 و Steam VR منتشر شد

بازی Innersloth’s Among Us با اضافه شدن  Roles، Cosmicubes، پشتیبانی از 15 بازیکن و موارد دیگر، به‌روزرسانی‌های زیادی را مشاهده کرده است. اگرچه برنامه‌ریزی‌های بیشتری انجام شده است، توسعه‌دهنده - به همراه بازی‌های شل از شهرت I Expect You To Die و Robot Teddy - از سطح کاملاً جدیدی از sus رونمایی کرده‌اند .

 

این فصل تعطیلات را برای Meta Quest 2 و Steam VR که شامل  HTC Vive، Oculus Rift و Valve Index می‌شود منتشر می‌کند. از اولین تریلر، به نظر می رسد که همه چیز در مورد بازی حزب کسر اجتماعی به خوبی انجام شده است. اکنون که باید به گوشه و کنار نگاه کنید، نقشه Skeld بسیار آزاردهنده‌تر می‌شود .

 

در حالی که هیچ قتلی به نمایش گذاشته نشد، ناهنجاری کشف یک جسد، زدن دکمه قرمز بزرگ برای فراخوانی جلسه و فرود آمدن در وحشت هنوز دست نخورده است. منتظر جزئیات بیشتر در مورد تاریخ انتشار باشید. در این میان، بازی اصلی همچنان با اضافه شدن نقش‌ها، مکعب‌ها و غیره به‌روزرسانی‌های بیشتری دریافت می‌کند.

کلمات کلیدی :

Among Us VR

بازی vr

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو بازی Among Us VR اعلام شد، تعطیلات 2022 برای Meta Quest 2 و Steam VR منتشر شد

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/5b1d

خبرنامه بازی ها

گالری