بازی Ghostbusters VR برای Meta Quest 2 معرفی شد

بازی Ghostbusters VR برای Meta Quest 2 معرفی شد

اخیراً چند اعلامیه واقعاً جالب مرتبط با واقعیت مجازی را دیده‌ایم، از Resident Evil 4 VR که حالت Mercenaries را به‌عنوان یک به‌روزرسانی رایگان دریافت می‌کند تا Among Us VR. یک اعلامیه جدید مهم دیگر نیز اخیراً منتشر شد و کاملاً جالب است.

 

استودیوی تخصصی VR nDreams که عمدتاً با Phantom: Covert Ops شناخته می‌شود اعلام کرده است که با Sony Pictures Virtual Reality و Ghost Corpos برای عنوان جدید اکشن ماجراجویی و انحصاری VR همکاری می‌کند. این بازی که در حال حاضر تحت عنوان کاری Ghostbusters VR توسعه می‌یابد، به چهار بازیکن اجازه می‌دهد تا کمپین خود را طی کنند (اگرچه بازی انفرادی نیز امکان‌پذیر خواهد بود)، که همچنین شاهد اجرای Ghostbusters HQ خود در سانفرانسیسکو خواهید بود.

 

بعلاوه، داستان بازی نویدبخش «یک رمز و راز جذاب در آخرین فصل از دنیای شکارچیان ارواح» است، در حالی که می‌توانید انتظار داشته باشید که «ابزار و سلاح نمادین هنگام تعقیب، انفجار و به دام انداختن ارواح در سطح شهر» را در اختیار داشته باشید.

 

بازیGhostbusters VR  برای Meta Quest 2 در حال توسعه است. تاریخ انتشار آن اعلام نشده است.

 

در همین حال، طرفداران سری همچنین می‌توانند منتظر بازی نامتقارن چند نفره آتی Illfonic Ghostbusters: Spirits Unleashed باشند که اواخر امسال منتشر می‌شود.

کلمات کلیدی :

Ghostbusters VR

بازی vr

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو بازی Ghostbusters VR برای Meta Quest 2 معرفی شد

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/72c0

خبرنامه بازی ها

گالری