نقشه راه فصل 2 Halo Infinite فاش شد، Forge در سپتامبر عرضه می شود

نقشه راه فصل 2 Halo Infinite فاش شد، Forge در سپتامبر عرضه می شود

343 Industries  سرانجام نقشه راه محتوایی برای فصل دوم Halo Infinite (گرگ های تنها) را از طریق به روز رسانی اخیر در Halo Waypoint به اشتراک گذاشت. نقشه راه شامل پنجره های انتشار هدف برای به روز رسانی محتوا، بهبود کیفیت زندگی، و رویدادهای میان فصل است که در طول فصلی که از 3 می شروع می شود، برگزار می شود.

 

سرفصل محتوای جدید دو نقشه جدید است Catalyst و Breaker در کنار حالت‌های بازی جدید مانند King of the Hill، Land Grab و Last Spartan Starting. رویدادهای روایتی در ماه مه (تداخل) و آگوست (پک آلفا) اتفاق خواهند افتاد. علاوه بر این، یک رویداد Fractured: Entrenched نیز وجود دارد که از 24 می تا 30 می برگزار خواهد شد.

 

در نهایت، کمپین همکاری و Forge وجود دارد که دومی یک نسخه بتا باز خواهد داشت که برای مدتی در ماه سپتامبر برنامه ریزی شده است، در حالی که اولی یک پنجره انتشار اواخر آگوست را هدف قرار داده است. همچنین وعده کلی به‌روزرسانی‌های کیفیت زندگی ثابت در طول فصل وجود دارد که می‌تواند به بهبود تجربه بازیکن Halo Infinite به طور قابل توجهی بهتر از قبل کمک کند.

 

 343 Industries تاکید کرده است که می‌خواهد سلامت تیمش را بیش از هر چیز دیگری در اولویت قرار دهد، بنابراین نقشه راه ممکن است در اواسط فصل تغییر کند. استودیوی پشتیبانی Certain Affinity نیز سخت در حال کار بر روی معرفی راه‌های جدید و هیجان‌انگیز برای بازی است .

کلمات کلیدی :

2 Halo Infinite

بازی ps5

بازی pc

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/c0f7

خبرنامه بازی ها

گالری