Sherlock Holmes: Chapter One's Xbox One Version برای ps4 در 28 آوریل منتشر می شود

Sherlock Holmes: Chapter One's Xbox One Version برای ps4 در 28 آوریل منتشر می شود

جدیدترین شرکت توسعه دهنده Frogwares Sherlock Holmes: Chapter One سال گذشته با استقبال ملایم منتقدان عرضه شد. نسخه‌های کنسول نسل آخر بازی قرار بود در سه ماهه اول امسال عرضه شوند، اما با توجه به اینکه توسعه‌دهنده به‌روزرسانی‌های زیادی را در این زمینه ارائه نکرده است، سؤالاتی در مورد زمان انتظار این نسخه‌ها وجود دارد. اکنون Frogwares با ارائه به‌روزرسانی، تاریخ عرضه نسخه PS4 را اعلام کرده است، اما متاسفانه نسخه Xbox One را برای مدت نامحدودی به تاخیر انداخته است.

 

Frogwares  مستقر در کیف در بیانیه ای که اخیراً از طریق توییتر به اشتراک گذاشته شد، توضیح داد که تیم تلاش کرد تا حد ممکن عملکرد کنسول های نسل آخر را کاهش دهد، اما تولید به شدت تحت تأثیر وضعیت سیاسی در اوکراین قرار گرفته است که هنوز تحت تأثیر قرار دارد. حمله نیروهای متجاوز روسیه در نتیجه، نسخه ایکس باکس وان برای مدت نامعلومی به تعویق افتاد تا تمام تمرکز روی نسخه PS4 بازی که در 28 آوریل منتشر می شود، متمرکز شود.

 

طرفدارانی که بازی را در ایکس باکس وان پیش خرید کرده باشند، با لغو سفارش، حق بازپرداخت کامل آن را خواهند داشت. با در نظر گرفتن وضعیت فعلی، بعید به نظر می رسد که نسخه ایکس باکس وان بازی به این زودی توسعه مجدد را آغاز کند.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو Sherlock Holmes: Chapter One's Xbox One Version برای ps4 در 28 آوریل منتشر می شود

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/8198

خبرنامه بازی ها

گالری