بازی‌های رایگان PS Plus برای فوریه 2022 رونمایی شد

بازی‌های رایگان PS Plus برای فوریه 2022 رونمایی شد

سونی بازی های رایگان ماه فوریه پلی استیشن پلاس را برای مشترکین اعلام کرده است و سه بازی در راه است. اینها EA Sports UFC 4، Planet Coaster: Console Edition و Tiny Tina's Assault on Dragon Keep: A Wonderlands One-Shot Adventure خواهند بود. هر سه از روز سه‌شنبه، ۱ فوریه، با اولین به‌روزرسانی فروشگاه PlayStation ماه در دسترس خواهند بود.

EA Sports UFC 4 آخرین نسخه از سری MMA EA است که در ابتدا در سال 2020 منتشر شد. Planet Coaster: Console Edition یک بازی پارک سازی است که به شما امکان می دهد یک پارک فانتزی از رویاهای خود ایجاد کنید. در همین حال، Tiny Tina's Assault on Dragon Keep: A Wonderlands One-Shot Adventure، یک کمپین مستقل از Borderlands 2 است که شامل نبردهای فانتزی و همکاری است. درست قبل از بازی Tiny Tina's Wonderlands در مارس 2022 به PS Plus می آید.

تنها چند روز دیگر تا ژانویه باقی مانده است، مطمئن شوید که رایگان این ماه PS Plus را قبل از انقضا دریافت کنید. آنها عبارتند از Persona 5 Strikers، Dirt 5 و Deep Rock Galactic.

در اخبار دیگر، برخی از تحلیلگران بر این باورند که سونی می‌تواند در واکنش به خرید پیشنهادی مایکروسافت از Activision Blizzard، شرکت‌هایی مانند EA، Take-Two یا Ubisoft را خریداری کند.

 

بازی‌های رایگان پلی‌استیشن پلاس برای فوریه ۲۰۲۲

  • EA Sports UFC 4 -- PS4
  • Planet Coaster: Console Edition -- PS5
  • Tiny Tina's Assault on Dragon Keep: A Wonderlands One-Shot Adventure -- PS4

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/144e

خبرنامه بازی ها

گالری