Need for Speed بعدی در نسخه داستانی شیکاگو با ویژگی Visuals Anime Elements

Need for Speed بعدی در نسخه داستانی شیکاگو با ویژگی Visuals Anime Elements

بازی بعدی Need for Speed ​​در Criterion Games در حال توسعه است، اما اگرچه EA قبلاً گفته بود که تا پایان سال مالی جاری (قبل از آوریل 2023) عرضه می شود، بازی هنوز به طور رسمی معرفی نشده است. با این حال، ممکن است اخیراً برخی اطلاعات ظاهر شده باشد و جف گراب، روزنامه‌نگار جزئیات احتمالی را فاش کرده است.

 

در یکی از قسمت‌های اخیر نمایش بمب غول‌پیکر GrubbSnax، گراب گفت که بازی بعدی Need for Speed ​​Autolog را باز خواهد گرداند، که یک مرکز درون بازی برای محتوای چند نفره است که در چندین بازی Need for Speed ​​در گذشته استفاده شده است. سفارشی سازی وسایل نقلیه و اجزای مختلف نیز باز خواهد گشت.

 

جالب اینجاست که گراب می‌گوید در حالی که عنوان بعدی Need for Speed ​​از سبک بصری واقع‌گرایانه مانند بازی‌های قبلی Need for Speed ​​استفاده می‌کند، گرافیک نیز برخی از عناصر انیمه را در کنار آن به نمایش می‌گذارد.

 

گراب در ادامه به این موضوع اشاره کرد که بازی در لیک شور سیتی، نسخه تخیلی شیکاگو، اتفاق خواهد افتاد. Criterion ظاهراً می‌خواهد احساس یک شهر واقعی را در آن ایجاد کند.

 

هفته گذشته، گراب همچنین اعلام کرد که بازی جدید Need for Speed ​​بین نسلی نخواهد بود و فقط برای PS5، Xbox Series X/S و PC عرضه خواهد شد، که این چیزی است که او دوباره تکرار کرده است.  EA هنوز تاریخ انتشار بازی را محدود نکرده است، اما ظاهراً در حال حاضر قصد دارد در ماه نوامبر عرضه شود.

 

اخیراً همچنین گزارش شده است که Codemasters Cheshire در حال توسعه Need for Speed ​​بعدی است.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/f754

خبرنامه بازی ها

گالری