بازی Eternal Threads به نظر می رسد یک چرخش جالب در Time-Loops باشد، که در می 2022 منتشر شد

بازی Eternal Threads به نظر می رسد یک چرخش جالب در Time-Loops باشد، که در می 2022 منتشر شد

توسعه‌دهنده استودیوی Cosmonaut و ناشر Secret Mode سرانجام تاریخ انتشار بازی موردانتظار Eternal Threads را ۲۰ می ۲۰۲۲ اعلام کردند. تریلر زیر را ببینید.

 

 Eternal Threads در حال توسعه برای رایانه‌های شخصی، PS4 و Xbox One می‌بیند که بازیکنان نقش یک عامل با قدرت دستکاری زمان را به عهده می‌گیرند و او برای نجات خانه‌ای از سوختن در آتش تلاش می‌کند. نکته مهم این است که شما فقط می توانید تصمیمات اتخاذ شده توسط 6 ساکن خانه را در هفته گذشته تغییر دهید - که در نهایت مسیرها و رازهای جدیدی را باز می کند و امیدواریم که از شروع آتش در وهله اول جلوگیری کنید.

 

یک حالت کاوش اول شخص وجود دارد که به بازیکنان امکان می‌دهد ببینند در طول 7 روز چه اتفاقی افتاده است، و همچنین یک رابط کاربری پیشرفته وجود دارد که تصمیمات زیادی را که 6 نفر می‌گیرند و تأثیرات ضربه‌ای آنها بر روایت نوظهور را ردیابی می‌کند.

 

علاوه بر این، بازیکنان علاقه مند می توانند از 2 می تا 8 می 2022 یک نسخه نمایشی رایگان از بازی را از طریق Steam دانلود کنند.

کلمات کلیدی :

Eternal Threads

بازی xbox

بازی pc

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو بازی Eternal Threads به نظر می رسد یک چرخش جالب در Time-Loops باشد، که در می 2022 منتشر شد

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/eb44

خبرنامه بازی ها

گالری