Sniper Elite 5 نمایش جدید در اعماق سلاح ها

Sniper Elite 5 نمایش جدید در اعماق سلاح ها

 Rebellion Developments یک ویدیوی جدید را برای تیرانداز مخفیانه جنگ جهانی دوم Sniper Elite 5 به اشتراک گذاشته است که در اعماق سلاح ها و سفارشی سازی آن فرو می رود.

 

 Rebellion با بروس کرامپتون مورخ نظامی کار کرد که به تیم توسعه کمک کرد تا دقت خود را با سلاح ها و وسایل نقلیه در بازی حفظ کند. در این ویدئو، کرامپتون توضیح می‌دهد که چگونه تیم صدها عکس از متغیرهای مختلف گرفته تا جزئیات را به درستی دریافت کند. گراهام گاترال، مدیر صدا، سپس توضیح می‌دهد که تیم چگونه از سلاح‌های دنیای واقعی جنگ جهانی دوم برای ضبط صداهای دقیق استفاده می‌کند، قبل از اینکه طراح ارشد لارنس بارنت جزئیات مکانیزم سفارشی‌سازی در بازی را توضیح دهد.

 

 Sniper Elite 5 به بازیکنان این امکان را می دهد که تقریباً هر تفنگ موجود را سفارشی کنند، این کار را می توان در میزهای کاری انجام داد که باید در نقشه ها کشف شوند. میزهای کار به صورت استراتژیک در مکان‌های مختلف بازی قرار گرفته‌اند یا در مکان‌های خاصی مخفی شده‌اند و به بازیکنان این امکان را می‌دهند تا اسلحه‌های خود را با ضمیمه‌های مختلف بپوشانند و اسلحه‌ها را مطابق با سبک بازی دلخواه شما تنظیم کنند.

 

 Sniper Elite 5 قرار است در تاریخ ۲۶ می برای ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری X/S، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

کلمات کلیدی :

Sniper Elite VR

بازی vr

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو Sniper Elite 5 نمایش جدید در اعماق سلاح ها

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/b2a5

خبرنامه بازی ها

گالری