بازی LEGO Star Wars: The Skywalker Saga هفته گذشته در صدر نمودارهای دیجیتال هفتگی بریتانیا قرار گرفت

بازی LEGO Star Wars: The Skywalker Saga هفته گذشته در صدر نمودارهای دیجیتال هفتگی بریتانیا قرار گرفت

هیجان زیادی پیرامون راه اندازی LEGO Star Wars: The Skywalker Saga در هفته گذشته وجود داشت و جای تعجب نیست که باعث فروش چشمگیر عنوان شده است. هفته گذشته در صدر جدول فروش فیزیکی هفتگی بریتانیا قرار گرفت و فروش آن از Horizon Forbidden West و Elden Ring پیشی گرفت. اکنون، GSD  داده‌های مربوط به فروش دیجیتالی در بریتانیا را در هفته گذشته منتشر کرده است از طریق GamesIndustry ، و جدیدترین قسمت از سری بازی‌های طولانی‌مدت LEGO TT Games در این زمینه به همان خوبی عمل کرده است.

 

LEGO Star Wars: The Skywalker Saga  نیز در صدر نمودارهای دیجیتال هفتگی قرار گرفته است. 41 درصد از فروش دیجیتال راه اندازی آن بر روی ایکس باکس، 34 درصد در پلی استیشن، 18 درصد بر روی رایانه های شخصی و 7 درصد روی نینتندو سوییچ بوده است. با ترکیب فروش فیزیکی و دیجیتالی،  LEGO Star Wars: The Skywalker Saga از بزرگترین راه‌اندازی یک بازی لگو در بریتانیا برخوردار بوده است و به راحتی دومین راه‌اندازی بزرگ سال 2022 است، با فاصله کمی پس از . Elden Ring با نگاهی به مجموع فروش راه اندازی LEGO Star Wars، با ترکیب فیزیکی و دیجیتال، 39 درصد از فروش آن بر روی کنسول های پلی استیشن، 34 درصد در ایکس باکس، 16 درصد در نینتندو سوییچ و 11 درصد بر روی رایانه های شخصی بوده است.

 

در همین حال، Elden Ring  پس از اینکه هفته گذشته در موقعیت قطبی قرار گرفت، به رتبه دوم سقوط کرده است، در حالی که بازیکنانی مانند FIFA 22، Grand Theft Auto 5 و F1 2021 همگی در آنجا هستند، به اندازه کافی قابل پیش بینی.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو بازی LEGO Star Wars: The Skywalker Saga هفته گذشته در صدر نمودارهای دیجیتال هفتگی بریتانیا قرار گرفت

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/60ff

خبرنامه بازی ها

گالری