CDPR اطمینان می دهد که نسخه نسل بعدی Witcher 3 در جهنم توسعه نیست

CDPR اطمینان می دهد که نسخه نسل بعدی Witcher 3 در جهنم توسعه نیست

 Witcher 3 پس از گذشت هفت سال از عرضه‌اش همچنان یک غول بزرگ باقی مانده است، و با توجه به اینکه RPG اکشن جهان باز در حال حاضر بیش از 40 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است، واضح است که تقاضا برای این بازی کاهش نیافته است. CD Projekt RED نسخه های بومی PS5 و Xbox Series X/S این عنوان را در سال 2020 اعلام کرد، اما اخیراً عرضه آن را از سه ماهه دوم 2022 به تاریخ نامشخصی به تعویق انداخته است، در حالی که همچنین اعلام کرده است که بقیه پروژه به داخل تغییر کرده است.

 

با این اوصاف، برای کسانی که نگران این تاخیر هستند و وضعیت پروژه چگونه است، توسعه‌دهنده لهستانی این اطمینان را ارائه کرده است که این تاخیر یک تاخیر "به یاد ماندنی" نیست. میکال نواکوفسکی، معاون ارشد توسعه کسب‌وکار، در جریان تماس اخیر CD Projekt  از طریق PC Gamer گفت که اگرچه تاخیر نامحدود بازی ممکن است نشان‌دهنده مشکلات توسعه باشد، این پروژه در جهنم توسعه قرار ندارد. همانطور که Nowakowski می گوید، CDPR  به سادگی زمان می گذارد تا کارهای مورد نیاز در نسخه نسل بعدی بازی را که اکنون در داخل ساخته شده است، ارزیابی کند و این تاخیر زیاد نخواهد بود.

 

من به سرفصل‌هایی که اینجا و آنجا در اینترنت ظاهر می‌شد نگاه می‌کردم، و یکی را دیدم که واقعاً توجه من را به خود جلب کرد، و آن این بود: «نسل بعدی Witcher 3 به‌طور نامحدود به تعویق افتاد» . نواکوفسکی گفت: من می خواهم بگویم این واقعیت نیست. تلقینات زیادی وجود دارد که ما قرار است راه اندازی کنیم، مانند ژوئن سال آینده یا چیزی شبیه به آن. کاملاً اینطور نیست.

 

همه چیزهایی که ما می گوییم این است که توسعه بازی را در داخل انجام داده ایم. بازی قرار است در داخل کشور به پایان برسد. ما در حال ارزیابی زمان خود هستیم، این نیاز به کمی بررسی دارد - این تمام چیزی است که می گوییم. هیچ کس نمی گوید که بازی به تعویق افتاده است با فاصله زمانی بزرگی در پیش روی ما. این به اندازه ای است که می توانم در مورد نسل بعدی ویچر بگویم، اما من واقعاً می خواهم بر این واقعیت تأکید کنم.

 

نواکوفسکی همچنین اضافه کرد که این پورت به توسعه دهندگان زیادی نیاز ندارد تا روی آن کار کنند، و این پروژه "بر توسعه" The Witcher 4 (یا هر نام دیگری که در نهایت نامیده می شود) تاثیری نخواهد داشت. اخیرا تایید شده است که در مراحل اولیه توسعه است.

 

این استودیو اخیرا اعلام کرده است که CD Projekt RED در حال حاضر روی توسعه Cyberpunk 2077 نیز کار می کند که قرار است در سال 2023 منتشر شود.

کلمات کلیدی :

Witcher 3

بازی pc5

بازی xbox

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/91e0

خبرنامه بازی ها

گالری