بازی Mario Golf اکنون برای Nintendo Switch آنلاین و مشترکین بسته توسعه در دسترس است

بازی Mario Golf اکنون برای Nintendo Switch آنلاین و مشترکین بسته توسعه در دسترس است

همانطور که هفته گذشته توسط نینتندو اعلام شد، بازی گلف تحسین شده ماریو گلف از دوران Nintendo 64 نرم افزار Camelot اکنون برای Nintendo Switch Online + Expansion Pack در دسترس است. دارای 14 شخصیت از سری ماریو از جمله ماریو، بوسر، پرنسس هلو، لوئیجی و غیره، همچنین ده حالت را برای بازی مانند مسابقات، مینی گلف و موارد دیگر ارائه می دهد. تریلر زیر را تماشا کنید تا آن را در عمل ببینید.

 

هر شخصیت توانایی ها و سبک های نوسانی منحصر به فرد خود را دارد، بنابراین راه های مختلفی برای بازی ارائه می دهد. بازیکنان همچنین می توانند مسیر را از بالا به پایین بررسی کنند و به دنبال بهترین شرایط ممکن برای گرفتن عکس باشند. همچنین یک سیستم پخش مجدد برای نگاه کردن به هر بازی شگفت انگیز وجود دارد.

 

علاوه بر همه اینها، پشتیبانی چند نفره گنجانده شده است که به شما امکان می دهد با دوستان خود گلف کنید. در کنار ماریو گلف، نینتندو Banjo-Kazooie، The Legend of Zelda: Majora’s Mask و بسیاری دیگر از آثار کلاسیک N64 را به این سرویس اضافه کرده است. Nintendo Switch Online + Expansion Pack با قیمت 49.99 دلار در هر 12 ماه برای افراد به فروش می رسد. منتظر به‌روزرسانی‌های عنوان بعدی N64 این سرویس در هفته‌های آینده باشید.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو بازی Mario Golf اکنون برای Nintendo Switch آنلاین و مشترکین بسته توسعه در دسترس است

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/beb1

خبرنامه بازی ها

گالری