Xbox در حال کار بر روی "برنامه تبلیغاتی درون بازی" برای بازی های رایگان است

Xbox در حال کار بر روی "برنامه تبلیغاتی درون بازی" برای بازی های رایگان است

طبق گزارش اخیر Business Insider، به نظر می رسد ایکس باکس به سختی در حال کار بر روی چیزی است که به عنوان یک «برنامه تبلیغاتی درون بازی» برای بازی های رایگان روی این پلتفرم توصیف می شود. گزارش مورد بحث حداقل به 2 نفر اشاره می کند که با این برنامه درگیر هستند.

 

ایده این است که به تبلیغ‌کنندگان اجازه دهیم از فضای مجازی برای نمایش تبلیغات خود برای بازیکنان در بازی‌های رایگان استفاده کنند. به عنوان مثال، یک بازی اتومبیل رانی می تواند تبلیغاتی در بیلبوردهای مجازی داشته باشد. همچنین ذکر شده است که مایکروسافت اذعان می‌کند که چنین رفتاری می‌تواند منجر به نتیجه معکوس و تحریک مصرف‌کنندگان شود، و به همین دلیل - تلاش می‌کند تا تجربه تماشای تبلیغات را تا حد امکان بدون گیم‌پلی مزاحم نگه دارد.

 

علاوه بر این، این گزارش همچنین بیان می‌کند که ایکس‌باکس هیچ اطلاعات مصرف‌کننده‌ای را با تبلیغ‌کنندگان به اشتراک نمی‌گذارد و حتی از درآمد حاصل از تبلیغات نیز کم نمی‌کند (اگرچه برنامه‌ها قطعاً ممکن است در آینده نزدیک تغییر کنند).

 

طبق گزارش‌ها، مایکروسافت سال‌ها در حال برنامه‌ریزی این برنامه بوده است، اما این پروژه واقعاً با عرضه Xbox Series X/S و افزایش ناگهانی محبوبیت بازی‌های رایگان شروع به جلب توجه کرد. در مورد تاریخ انتشار، انتظار می رود این برنامه در سه ماهه سوم سال 2022 راه اندازی شود.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/2928

خبرنامه بازی ها

گالری