چین پخش زنده بازی های ویدیویی بدون مجوز را ممنوع می کند

چین پخش زنده بازی های ویدیویی بدون مجوز را ممنوع می کند

دولت چین بار دیگر محدودیتی بر مصرف رسانه های بازی اعمال کرده است و بازیکنان فقط می توانند بازی هایی را پخش زنده کنند که دارای مجوز معتبر هستند. علاوه بر این، پخش زنده مسابقات الکترونیکی خارج از کشور نیز بدون مجوز معتبر محدود شده است  .

 

وزارت رادیو و تلویزیون ملی این محدودیت‌های جدید را به عنوان بخشی از اقدامات بسیاری که دولت برای محدود کردن تمام محتوای بازی مصرف ‌شده در کشور انجام داده است، صادر کرد.

 

این رگولاتور در اطلاعیه‌ای در وب ‌سایت خود گفت: برای مدتی، مسائلی مانند پخش مستقیم آنلاین بی‌نظم و اعتیاد نوجوانان به بازی‌ها نگرانی‌های گسترده‌ای را در جامعه ایجاد کرده است و باید اقدامات مؤثری فوری انجام شود.

 

محقق تحلیلگر ارشد دانیل احمد از Niko Partners همچنین در مورد اینکه چگونه پلتفرم های استریم چینی مانند Huya، DouYu و Bilbili پخش زنده بازی های بدون مجوز را تبلیغ می کنند، صحبت کرد. آخرین نسخه از FromSoftware Elden Ring به ویژه موفقیت بزرگی داشته است و در هفته اول انتشار خود حدود 17.1 میلیون بیننده روزانه در همه پلتفرم ها جمع آوری کرده است.

 

این محدودیت مدت کوتاهی پس از آنکه هزاران استودیو چینی درهای خود را به دلیل نداشتن مجوز معتبر بستند اعمال می‌شود. دولت همچنین محدودیت‌های خاصی را برای مصرف بازی‌های ویدیویی توسط خردسالان اعمال کرد .

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/32de

خبرنامه بازی ها

گالری