توسعه دهنده بازی Dead Space Remake بعد از بازخورد صدای اسلحه برش پلاسما، صدای تفنگ را تغییر می دهد

توسعه دهنده بازی Dead Space Remake بعد از بازخورد صدای اسلحه برش پلاسما، صدای تفنگ را تغییر می دهد

در آخرین پخش زنده سازنده Motive Studios برای بازسازی آینده Dead Space، در مورد صدا و نحوه استفاده از آن برای ایجاد یک تجربه ترسناک بحث شد. البته صداهای جدید را در هنگام شلیک کاتر پلاسما و تفنگ پالس نیز به نمایش گذاشت که با صدای اصلی متفاوت بود. همه در این تغییرات فروخته نشدند، بنابراین استودیو Motive بازخورد را در نظر گرفت و تغییراتی را ایجاد کرد.

 

از آن زمان، توییت جدیدی را منتشر کرده است که تفاوت های صوتی را نشان می دهد . در پستی در Reddit، مدیر انجمن Caden House اظهار داشت: "شنیدن افکار شما و دریافت بازخورد شما برای ما مهم است. وقتی ما برش پلاسما و تفنگ پالس را به شما نشان دادیم تعداد انگشت شماری از انتقادات وجود داشت که احساس می کردند هنوز هم می توانند بهتر باشند.

 

"ما معتقدیم که بازخورد ارائه شده قطعا معتبر بود و با خواندن نظرات در مورد آنچه برجسته شده بود، چند اصلاح انجام دادیم که فکر می کنیم آن را بهبود می بخشد!" با این حال، همه چیز هنوز در حال پیشرفت است، بنابراین این را در نظر داشته باشید.

 

هاوس در ادامه تغییرات توضیح داد و خاطرنشان کرد: احساس قدرت از سلاح‌ها با تجربه کامل به دست می‌آید، زیرا نه تنها صداهای هسته‌ای است که می‌شنوید، بلکه تأثیر روی سطوح و تأثیرات بر محیط نیز است. متوجه خواهید شد که محدوده فرکانس کاتر پلاسما برای تمرکز بیشتر بر روی ضربه و همچنین قسمت پایین تر متعادل شده است.

 

با تفنگ پالس، اکنون می توانید بشنوید که ریتم کمی آشفته تر است و به اندازه نسخه قبلی فشرده نیست. حجم کمی بیشتر از واکنش محیطی و همچنین بازخورد بیشتری از اثرات سطحی وجود دارد.

 

پخش زنده بعدی توسعه دهندگان برای ماه می تنظیم شده است و بر هنر بازسازی متمرکز خواهد بود. تغییرات دیگری که بر اساس بازخورد ایجاد خواهد شد، باید دید. در هر صورت، بهتر است تا زمان راه‌اندازی چیزی را نهایی نکنید. Dead Space در حال حاضر قرار است در اوایل سال 2023 برای Xbox Series X/S، PS5 و PC منتشر شود.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/ccae

خبرنامه بازی ها

گالری