انتقال لانچر Bethesda به Steam از 27 آوریل آغاز می شود

انتقال لانچر Bethesda به Steam از 27 آوریل آغاز می شود

در ماه فوریه،  Bethesda اعلام کرد که لانچر Bethesda مبتنی بر رایانه شخصی خود در ماه می غروب می کند. بازیکنانی که دارای بازی‌ها و ذخیره‌های سرویس هستند، می‌توانند در اوایل آوریل به Steam مهاجرت کنند. اکنون تاریخ مشخص شده است و اگرچه کمی دیرتر است، مهاجرت از 27 آوریل آغاز خواهد شد.

 

اگرچه فرآیند باید بدون درز باشد، برخی از عناوین ممکن است نیاز به انتقال دستی ذخیره‌ها داشته باشند. علاوه بر این، برای مدها، پوسته‌ها و غیره به حساب Bethesda.net خود نیاز دارید. همچنین شایان ذکر است که دسترسی به بازی های شخصی از بین نخواهد رفت. آنها به سادگی برای بازی در Bethesda Launcher در دسترس نخواهند بود، بنابراین شما همیشه می توانید فرآیند مهاجرت را بعداً شروع کنید (اگرچه شرکت توصیه می کند به محض پخش زنده این کار را انجام دهید).

 

لیست دوستان شما در Bethesda.net برای عناوین خاصی مانند  Deathloop، RAGE 2، Fallout 76،  DOOM Eternal و غیره با Steam ادغام می شود. مهاجرت به هیچ سرویس دیگری خارج از Steam امکان پذیر نیست، بنابراین روی دسترسی به کتابخانه خود در پلتفرم های پلی استیشن یا ایکس باکس حساب نکنید. لانچر Bethesda در 11 می غروب می‌کند .

کلمات کلیدی :

Bethesda

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/cc5c

خبرنامه بازی ها

گالری