بازی Steelrising تا 8 سپتامبر به تعویق افتاد

بازی Steelrising تا 8 سپتامبر به تعویق افتاد

 Spiders مدتی است که روی اکشن RPG Steelrising خود کار می کند و سال گذشته اعلام کرد که در ژوئن 2022 برای رایانه های شخصی و کنسول ها عرضه خواهد شد. اما با نزدیک شدن به آن پنجره، به نظر می رسد که بازی به عقب رانده شده است.

 

Game Informer  اخیراً تصاویر جدیدی از گیم پلی بازی Steelrising را آپلود کرده است که مبارزات، سلاح های مختلف و سایر تنظیمات تاریخ جایگزین آن را به نمایش می گذارد. البته در همان زمان، وب سایت تاریخ انتشار بازی را 8 سپتامبر نیز ذکر کرده است.

 

علاوه بر این، صفحه Steelrising's Steam نیز به یک پنجره راه اندازی تاخیری اشاره کرده است - البته نه همان پنجره، اما به اندازه کافی جالب است. صفحه Steam به راه اندازی در دسامبر 2022 اشاره می کند. به گزارش وب آرشیو، تا همین اواخر، این صفحه به پنجره راه اندازی ماه ژوئن که قبلا اعلام شده بود اشاره می کرد.

 

تا به حال، نه Spiders و نه ناشر Nacon هیچ اعلام رسمی در مورد تاریخ انتشار بازی نداده‌اند، بنابراین تأخیر چیزی نیست که پیش‌بینی شده باشد. امیدوارم در آینده نزدیک شفافیت بیشتری در این زمینه وجود داشته باشد.

 

هر زمان که Steelrising عرضه شود، برای PS5، Xbox Series X/S و PC در دسترس خواهد بود.

کلمات کلیدی :

Steelrising

بازی ps5

بازی pc

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو بازی Steelrising تا 8 سپتامبر به تعویق افتاد

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/ec2f

خبرنامه بازی ها

گالری