بازی Evil Dead: The Game گیم پلی جدید سبک های بازی Survivor و Demon را به نمایش می گذارد

بازی Evil Dead: The Game گیم پلی جدید سبک های بازی Survivor و Demon را به نمایش می گذارد

Game Informer  چند فیلم جدید برای Saber Interactive’s Evil Dead: The Game دارد که گیم پلی بازی را برای هر دو نقش Survivor و Demon به نمایش می گذارد. در حالی که اولی بر تکمیل اهداف در محیط sandbox برای بیرون راندن موجودات شیطانی متمرکز است، شیطان کندریان تماماً در مورد متوقف کردن آنها از هر طریق ضروری است.

 

در سمت Survivor، شما چندین تجسم از Ash Williams، Scotty،  Ed Getley و بسیاری از شخصیت های دیگر را دارید که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. هر کدام در نقش های مختلفی مانند رهبر، شکارچی، جنگجو و پشتیبانی با توانایی های مختلف دسته بندی می شوند. به عنوان مثال، هنری قرمز می تواند به طور موقت از آسیب به سلامتی و سپر خود جلوگیری کند، در حالی که خاکستر Evil Dead 2، شیطان را از یک بازمانده یا واحد بیرون می کشد. مهارت ها و آمار را می توان در طول مسابقه ارتقا داد.

 

در همین حال، شیاطین کندریان نقش های جنگ سالار، عروسک گردان و نکرومنسر را دارند.  The Warlord در درجه اول به نمایش گذاشته می شود و با جمع آوری انرژی جهنمی، آنها می توانند شیاطین مرگبارتری مانند هنریتا را باز کنند. در غیر این صورت، داشتن ماشین‌ها، ریشه‌ها و چیزهای دیگر برای نابود کردن Survivors کلیدی است.

 

بازی Evil Dead: The Game در 13 می برای PS4، PS5، Xbox Series X/S، Xbox One، PC که در انحصار فروشگاه Epic Games است و Nintendo Switch منتشر می شود.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو بازی Evil Dead: The Game گیم پلی جدید سبک های بازی Survivor و Demon را به نمایش می گذارد

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/3f1d

خبرنامه بازی ها

گالری