تاریخ انتشار بازی Bugsnax: The Isle of BIGsnax فردا اعلام خواهد شد

تاریخ انتشار بازی Bugsnax: The Isle of BIGsnax فردا اعلام خواهد شد

Bugsnax از موفقیت‌های شگفت‌انگیز سال 2020 خارج شد و به عنوان یک بازی کوچک اما جذاب در میان مجموعه‌ای ازبازی PS5 پر از نسخه‌های اصلی عرضه شد. عنوان ماجراجویی Developer Young Horses از آن زمان تاکنون توجهات زیادی را به خود جلب کرده است و موارد بیشتری نیز در راه است.

 

در اکتبر سال گذشته، Young Horses آنچه را که به عنوان یک الحاقی «بسیار بزرگ» برای بازی با نام Bugsnax: The Isle of BIGsnax  توصیف کردند، اعلام کرد. به عنوان یک به‌روزرسانی رایگان برای همه دارندگان بازی، با یک پنجره راه‌اندازی در سال 2022 اعلام شد، و Young Horses اخیراً در توییتر تأیید کرد که تاریخ انتشار بازی فردا، 12 آوریل به اشتراک گذاشته خواهد شد.

 

Isle of BIGsnax  قرار است محتوای جدید زیادی را به بازی پایه اضافه کند، از جمله یک بایوم جدید، چالش‌ها و ماموریت‌های جدید،  Bugsnax جدید برای گرفتن عکس، تزئینات جدید و موارد دیگر. احتمالاً زمانی که تاریخ راه اندازی آن به زودی اعلام شود .

 

 Bugsnax برای PS5، PS4 و PC در دسترس است. سال گذشته، توسعه‌دهندگان آن گفتند که «دوست دارند» بازی را به پلتفرم‌های دیگر بیاورند، اما هنوز هیچ اطلاعیه‌ای در این زمینه ارائه نشده است.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو تاریخ انتشار بازی Bugsnax: The Isle of BIGsnax فردا اعلام خواهد شد

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/246b

خبرنامه بازی ها

گالری