Bandai Namco در حال توسعه موتور داخلی برای ساخت «بازی‌های بزرگ» است.

Bandai Namco در حال توسعه موتور داخلی برای ساخت «بازی‌های بزرگ» است.

در حالی که Bandai Namco خود را برای عرضه عنوان بزرگ بعدی خود که در این ماه با Elden Ring از FromSoftware عرضه می‌شود آماده می‌کند، این شرکت روی چند چیز خاص کار می‌کند که یکی از آنها یک موتور داخلی است.

 

این شرکت اعلام کرد که به طور فعال در حال تولید یک موتور داخلی برای تسهیل نیازهای خود و حذف اتکا به موتورهای شخص ثالث برای توسعه بازی است. برای تحقق این امر، این شرکت به دنبال چندین مهندس است که بتوانند به آنها در توسعه آن کمک کنند و آن را به عنوان "موتوری طراحی شده برای مقاومت در برابر توسعه بازی های مقیاس بزرگ مانند جهان باز" توصیف می کند.

 

Horiuchi می گوید که دلیل این تصمیم این است که این شرکت می خواست به جای اتکا به موتورهای ساخته شده توسط اشخاص ثالث، توانایی ایجاد عناوین توسط خود را داشته باشد. وی گفت: دلیل تولید داخلی این است که می‌خواهیم به جای اینکه پایه را به موتورهای بازی ساخته شده توسط سایر شرکت‌ها بسپاریم، به توانایی‌های تکنولوژیک برای ایجاد یک پایه محکم توسط خودمان ادامه دهیم.

 

Horiuchi همچنین اشاره کرد که برنامه های توسعه موتور در حدود سال 2018 تصمیم گیری شد. با این حال، همزمان با توسعه بازی‌های دیگر توسط این شرکت، مانع توسعه آن شد، که چندین نفر را متقاعد کرد که پروژه را شروع کنند و توسعه کامل در حدود سال 2019 آغاز شد.

او گفت: "من فکر می کنم توسعه در حدود سال 2018 تصمیم گیری شد. اول از همه، این یک سیاست بود که فقط زمان اجرا را در قالب یک چارچوب بازی آماده کنیم و ابزارهایی را در زمانی که جا وجود دارد توسعه دهیم. بنابراین به من اجازه داده شد که برای آن اقدام کنم. با این حال ، همزمان با توسعه بازی های بزرگ دیگر، توسعه با سرعت پایینی انجام می شد. پس از آن، مفهوم موتور بازی توسط چندین نفر تأیید شد و بر اساس این نمونه سازی، توسعه کامل در حدود سال 2019 آغاز شد.

 

با وجود اینکه این موتور طی دو سال گذشته در حال توسعه بوده است، هنوز تکمیل نشده است، بنابراین ممکن است برای مدتی هنوز آماده نباشد.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/1ab6

خبرنامه بازی ها

گالری