Cyberpunk 2077 Dev اطمینان می‌دهد که بر روی توسعه‌ها کار می‌کند

Cyberpunk 2077 Dev اطمینان می‌دهد که بر روی توسعه‌ها کار می‌کند

 CD Projekt RED اخیراً تأیید کرده است که توسعه بازی اصلی بعدی The Witcher را آغاز کرده است، اما اگرچه توسعه‌دهنده لهستانی آماده است تا ساخت‌وساز به سمت آینده خود را آغاز کند، هنوز کارهایی برای انجام روی Cyberpunk 2077 وجود دارد. در جریان برنامه زنده اخیر از طریق TheGamer پاول ساسکو، کارگردان جستجو، به طرفداران اطمینان داد که CDPR از این موضوع بسیار آگاه است.

 

ساسکو گفت که تیم سازنده به طور فعال روی توسعه‌های Cyberpunk 2077 کار می‌کند و حتی پس از راه‌اندازی اخیر به‌روزرسانی 1.5 برای بازی که چندین بهبود و همچنین پشتیبانی از نسل فعلی بومی را به همراه داشت ، هنوز هم پیشرفت‌هایی وجود دارد که استودیو به دنبال بازی بر اساس بازخورد بازیکنان است.

 

ساسکو گفت: "من نمی توانم در مورد برنامه های آینده ما چیزی به شما بگویم. اما من می توانم به شما اطمینان دهم که ما در حال کار بر روی توسعه هستیم - ما روی مواردی برای شما کار می کنیم."

 

او افزود: "ما هنوز در حال بهبود بازی هستیم، زیرا همه می دانیم که باید کار انجام شود." ما بسیار خوشحالیم که بچه‌ها آپدیت 1.5 را دوست داشتید، و این به ما انگیزه بیشتری می‌دهد تا برای شما کار کنیم، زیرا شما قدردانی خود را از آن نشان می‌دهید.

 

می توانم به شما بگویم ما در حال کار بر روی موارد برای شما هستیم. مثل اینکه من به معنای واقعی کلمه هر روز تلاش‌ها را مرور می‌کنم، در مورد چیزهایی با مردم صحبت می‌کنم، بنابراین این اتفاق می‌افتد.

 

 CD Projekt RED نقشه راه خاصی برای نحوه برنامه ریزی خود برای پشتیبانی از Cyberpunk 2077 ارائه نکرده است. قبل از راه اندازی، توسعه دهنده گفته بود که پشتیبانی پس از راه اندازی آن شبیه به The Witcher 3 خواهد بود و پیشنهاد می کند که دو مورد را دریافت کند. توسعه‌های پولی کامل و DLC‌های چندگانه رایگان.

 

تعداد الحاقات بازی هنوز تایید نشده است، اما توسعه اولین الحاقیه مدتی است که در حال انجام است. در همین حال، در حالی که CD  Projekt RED از Unreal Engine 5 برای پروژه های آینده خود استفاده خواهد کرد، البته الحاقات Cyberpunk 2077 همچنان از REDengine خود توسعه دهنده استفاده خواهند کرد.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو Cyberpunk 2077 Dev اطمینان می‌دهد که بر روی توسعه‌ها کار می‌کند

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/a766

خبرنامه بازی ها

گالری