تریلر بازی Kingdom Hearts 4 ظاهراً به دنیای بالقوه جنگ ستارگان اشاره می کند

تریلر بازی Kingdom Hearts 4 ظاهراً به دنیای بالقوه جنگ ستارگان اشاره می کند

همیشه قرار بود یک بازی جدید Kingdom Hearts وجود داشته باشد، اما با توجه به حجم بالای این سری، جای تعجب نیست که معرفی رسمی بازی Kingdom Hearts 4 با چنین تشویق و هیجان گسترده ای روبرو شده باشد. البته، یکی از بزرگ‌ترین سوالاتی که با هر بازی جدید Kingdom Hearts همراه است این است که به چه دنیای جدیدی از دیزنی می‌رود و به نظر می‌رسد طرفداران از قبل نکاتی را در مورد جایی که ممکن است در Kingdom Hearts 4 باشیم پیدا کرده‌اند. و می تواند به یک کهکشان بسیار دور باشد.

 

همانطور که توسط کاربران در توییتر و ردیت اشاره شده است، به نظر می‌رسد بخش خاصی از تریلر چیزی بی‌ضرر را در لبه‌های قاب پنهان می‌کند - شاید چیزی که از اسکوئر انیکس عبور کرده است، یا شاید چیزی به عنوان یک مزاحمت عمدی در آن قرار داده شده است.

 

در هر صورت، می‌توانید چیزی را که بسیار شبیه پای یک AT-ST از جنگ ستارگان است، ببینید. می‌توانید آن را در زیر در تریلر زیر بررسی کنید . در واقع، همانطور که بسیاری اشاره کرده اند، کل بخش تریلر که یک محیط جنگلی را نشان می دهد بسیار شبیه قمر جنگلی اندور، خانه اوک ها است.

 

از زمانی که این ملک و مالک آن Lucasfilm توسط دیزنی در سال 2012 خریداری شد، طرفداران رویای ورود جنگ ستارگان را در سر داشتند. Kingdom Hearts 4 هنوز در مراحل اولیه توسعه است، مدتی طول می کشد تا اسکوئر انیکس آماده شود تا شروع به افشای دنیاهایی کند که در بازی به نمایش در خواهند آمد.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو تریلر بازی Kingdom Hearts 4 ظاهراً به دنیای بالقوه جنگ ستارگان اشاره می کند

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/43bc

خبرنامه بازی ها

گالری