Trek to Yomi دارای 4 پایان و حالت کشتن با یک ضربه خواهد بود

Trek to Yomi دارای 4 پایان و حالت کشتن با یک ضربه خواهد بود

همانطور که مارسین کریسپین، کارگردان بازی در مصاحبه اخیر خود به GamingBolt گفت، بازی اکشن سامورایی آتی Trek to Yomi متعلق به Flying Wild Hog با سختی معمولی تقریباً 5 ساعت طول خواهد کشید، اما اگرچه برخی ممکن است احساس کنند که زمان اجرا کمی در قسمت کوتاه قرار دارد. به نظر می رسد این بازی دارای محتوای اختیاری زیادی نیز خواهد بود، برای کسانی که به دنبال صرف زمان بیشتری با بازی هستند.

 

در همان مصاحبه، وقتی از کریسپین پرسیده شد که بازیکنان از Trek تا Yomi چه انتظاراتی از نظر محتوای اختیاری دارند، کریسپین به ما گفت که علاوه بر کلکسیون‌های مختلف که به بازیکنان کمک می‌کند بیشتر در مورد جهان و داستان بازی بیاموزند، بازی همچنین دارای چهار پایان مختلف، و همچنین یک "حالت یک ضربه یک کشتن" قابل باز شدن که بازیکنان می‌توانند برای چیزی که سریع‌تر و چالش‌برانگیزتر است تلاش کنند و انجام دهند.

 

کریسپین به GamingBolt گفت: در طول سطوح، می‌توانید کلکسیون‌های زیادی پیدا کنید که می‌توانند اطلاعات بیشتری درباره جهان و داستان بازیکنان به شما بدهند. در Trek to Yomi، شما 4 پایان مختلف دارید. پس از اتمام بازی برای اولین بار، قفل "حالت  one hit one kill را باز خواهید کرد. این حالت بازی ویژه بسیار سریعتر است، اما شما باید بسیار مراقب باشید زیرا یک اشتباه به معنای واقعی کلمه به قیمت جان شما تمام خواهد شد.

 

در طول این مصاحبه، Kryszpin  همچنین تایید کرد که Trek to Yomi با کیفیت 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه روی PS5 و Xbox Series X/S اجرا خواهد شد. هنگامی که از او در مورد نسخه بالقوه Nintendo Switch سؤال شد، او گفت که اگرچه هنوز برنامه ریزی نشده است، توسعه دهنده Flying Wild Hog به طور کامل آن را رد نمی کند.

 

Trek to Yomi در تاریخ 5 می برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC عرضه می شود.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو Trek to Yomi دارای 4 پایان و حالت کشتن با یک ضربه خواهد بود

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/2aeb

خبرنامه بازی ها

گالری