بازی The House of the Dead: Remake اکنون روی نینتندو سوییچ منتشر می‌شود

بازی The House of the Dead: Remake اکنون روی نینتندو سوییچ منتشر می‌شود

اگر برای تیراندازی کلاسیک و آرکید (منهای تفنگ لایت‌فنگ) مشتاق بودید، یک خبر خوب وجود دارد - The House of the Dead: Remake اکنون بر روی Nintendo Switch توسط MegaPixel Studio و Forever Entertainment در دسترس است. این ویژگی‌های بصری اصلاح‌شده است، اما اکشن بیش از حد و وحشتناک نسخه اصلی را حفظ می‌کند. تریلر معرفی را در زیر مشاهده کنید.

 

بازی چند نفره محلی دو نفره پشتیبانی می‌شود و کنترل‌های معاصر باید ورود بازیکنان جدید را آسان‌تر کند. برای طرفداران قدیمی، چندین پایان، دستاوردها، یک اسلحه‌خانه با سلاح‌های مختلف قابل باز شدن و یک حالت جدید وجود دارد که در آن با انبوهی از زامبی‌ها مبارزه می‌کنید. اگر بخواهید تقریباً مانند یک "حالت گروه ترکان و مغولان" است.

 

حالت عکس و حالت گالری، به شما این امکان را می دهد که تصاویر را ثبت کند و به ترتیب دشمنان و باس های مختلف را بررسی کند. The House of the Dead: Remake در حال حاضر انحصاری برای نینتندو سوییچ است، اما می‌تواند برای پلتفرم‌های دیگری مانند PS4 بر اساس تصویری که در بک‌اند شبکه پلی‌استیشن، طبق Reddit یافت می‌شود، عرضه شود. منتظر اطلاعیه های بعدی باشید.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو بازی The House of the Dead: Remake اکنون روی نینتندو سوییچ منتشر می‌شود

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/77c0

خبرنامه بازی ها

گالری