Age of Empires 4 - لیست فروشگاه مایکروسافت در نسخه Xbox به ظاهر اشاره می کند

Age of Empires 4 - لیست فروشگاه مایکروسافت در نسخه Xbox به ظاهر اشاره می کند

احیای سری استراتژی محبوب Age of Empires توسط مایکروسافت تاکنون موفقیت‌آمیز بوده است، به طوری که Age Empires 4 در راه‌اندازی کامل خود با به‌روزرسانی‌های مستمر ساخته می‌شود تا پایگاه بازیکنان خود را برای بیشتر بازگرداند. البته، به عنوان یک سری استراتژی بلادرنگ، Age of Empires هرگز واقعاً با هیچ پلتفرمی خارج از فضای رایانه شخصی مرتبط نبوده است، حتی با وجود این، شواهدی وجود دارد که نشان می دهد به زودی می تواند اولین کنسول خود را عرضه کند.

 

همانطور که توسط Exputer مشاهده شد، لیست فروشگاه مایکروسافت برای Age of Empires 4 به نظر می‌رسد که این بازی ممکن است به زودی به کنسول‌های ایکس‌باکس راه یابد، با این صفحه که چند نفره آنلاین روی کنسول نیاز به اشتراک Xbox دارد .

 

جالب اینجاست که این اولین اشاره ای نیست که ما به این موضوع می پردازیم که عنوان استراتژی ممکن است برای عرضه کنسول پیش برود. در اوایل سال جاری، به نظر می رسید یک محصول لیست تست داخلی Xbox Insider Hub نیز همین موضوع را نشان می دهد.

 

مایکروسافت پس از معرفی بازی Age of Empires 4 اظهار داشت که اگرچه هیچ برنامه قطعی برای آوردن این بازی به ایکس باکس وجود ندارد، اما این چیزی است که آنها به آن فکر می کردند.

کلمات کلیدی :

Age of Empires 4

بازی xbox

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/7654

خبرنامه بازی ها

گالری